0 3 0 0 0 7.04.2015Startuje kampania „PIT w Krakowie – dobrze się składa!”Rozpoczęła się kampania „PIT w Krakowie – dobrze się składa!”. Zachęca ona osoby, które mieszkają, pracują lub studiują w stolicy Małopolski, do rozliczania w niej podatku dochodowego.
0 4 0 0 0 7.04.2015Lewandowski i Abstrachuje liderami na Instagramie w Polsce – wyniki analizy NapoleonCatInstagram ma już prawie 2,5 mln aktywnych użytkowników w Polsce. Jest więc coraz częściej wykorzystywany przez marki. Jak jednak pokazują dane przeanalizowane przez NapoleonCat.com, nadal pozostaje on domeną celebrytów, blogerów i vlogerów.
0 1 0 0 0 7.04.2015Firma Vox Meble wybrała agencję reklamowąW przetargu na strategiczno-kreatywną obsługę działań reklamowych firmy Vox Meble wzięło udział pięć agencji. Wygrała Ars Thanea.
0 6 0 0 0 7.04.2015Wydatki na reklamę online w branży fitness – raport Blink.plJak reklamować klub fitness lub siłownię, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne klubu oraz co determinuje koszty i efekty takiej kampanii? Odpowiedzieć na m.in. te pytania próbuje Blink.pl w przygotowanym raporcie.
1 1 0 0 0 7.04.2015„Latająca forteca” w kampanii Liberty Ubezpieczenia (wideo)Rozpoczęła się produktowa kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia. Promuje pakiety OC i AC. Tym razem Bogusław Wołoszański występuje w niej na pokładzie „latającej fortecy” – legendarnego bombowca B-17.
1 1 0 0 0 7.04.2015Media Markt zachęca: „Odkryj w sobie dziecko!” (wideo)5 kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa sieci Media Markt, pod hasłem: „Odkryj w sobie dziecko!”. Ma podkreślać przyjemność płynącą z obcowania z najnowszymi technologiami.
1 1 0 0 0 7.04.2015„Uderzająco owocowe” napoje w kampanii Tymbarku (wideo)6 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa Tymbarku. Promowane są w niej napoje Owoce Świata.
0 1 0 0 0 7.04.2015Polskie centra handlowe z nominacjami do Solal Marketing Awards 2015Do konkursu Solal Marketing Awards 2015 wpłynęły 232 zgłoszenia nadesłane z 25 krajów. Pięć polskich centrów handlowych zostało nominowanych do nagród. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
2 1 0 0 0 7.04.2015„Liczy się to, co ważne dla Ciebie” – zapewnia Orange w nowej kampanii (wideo)Orange rozpoczyna kampanię „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Inauguruje ona nową strategię komunikacyjną marki. Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że oferowane przez operatora rozwiązania są odpowiedzią na realne potrzeby konsumentów.
0 1 0 0 0 6.04.2015Wkrótce trzecia edycja M@il My Day – konferencji e-mail marketingowej19 i 20 maja w Warszawie po raz trzeci odbędzie się konferencja M@il My Day. Spotkanie – podobnie jak w latach poprzednich – poświęcone będzie e-mail marketingowi oraz tematom pokrewnym. Prelegenci odpowiedzą na pytanie, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.