1 1 0 0 0 2.04.2015Serki Apetina promowane przy programach w stacji TVN (wideo)Wystartowała kampania pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Promuje serki Apetina firmy Arla Foods.
0 1 0 0 0 2.04.2015Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMMRozpoczęła się XI edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Studenci mogą w nim wygrać staże w renomowanych agencjach PR w Londynie, Pradze lub Bukareszcie.
1 1 0 0 2 2.04.2015PZU uczy dzieci, czym są ubezpieczenia (wideo)„PZU – Ulubiona zabawka” to pilotażowy program edukacyjny dla dzieci. Ubezpieczyciel obejmie w nim specjalną ochroną ulubione zabawki najmłodszych.
1 1 0 0 0 2.04.2015Volkswagen promuje nowy model samochodu (wideo)16 marca rozpoczęła się kampania wprowadzająca nowy model samochodu marki Volkswagen. Hasło działań to „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy”.
1 1 0 0 0 2.04.2015Wedel promuje serię produktów inspirowanych popularnymi deserami (wideo)Marka E.Wedel wprowadza na rynek nowe formaty produktów inspirowanych deserami tiramisu, panna cotta i crème brûlée. Będą to czekolady 100 g, batony i praliny. Rozszerzeniu portfolio towarzyszy kampania telewizyjna, kinowa, OOH oraz internetowa.
0 1 0 0 0 2.04.2015IAB/PwC AdEx – 2,6 mld zł na reklamę online w 2014 r. (infografika)W 2014 r. dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 7,2% i przełożyła się na dodatkowe 176 mln zł wydane na komunikację cyfrową w porównaniu do roku wcześniejszego. Wartość wydatków w roku ubiegłym wyniosła tym samym 2,6 mld zł. Największa dynamika dotyczyła reklamy na urządzeniach mobilnych, w social media oraz wideo online. To wnioski z badania IAB AdEx.
0 1 0 0 0 2.04.2015Wielkanocne zwyczaje zakupowe klientów Tesco w Polsce – analiza firmy DunnhumbyMieszkańcy miast średniej wielkości (o liczbie ludności 20–500 tys.) wydają na słodycze wielkanocne (czekoladowe zające i inne zwierzątka oraz jajka, praliny i ozdoby z czekolady) więcej niż mieszkańcy małych miejscowości i dużych miast. To jeden z wniosków z analizy przedświątecznych zachowań klientów Tesco, dokonanej przez firmę Dunnhumby.
0 1 0 0 0 2.04.2015„Historia content marketingu” – e-book wydany przez WhitePress (infografika)Content marketing ma już 120 lat. Jego historia zaczyna się w 1895 r., gdy firma John Deere wydała magazyn „The Furrow”. Ponad 20 przykładów działań w tym obszarze, kilkanaście wniosków oraz komentarze polskich specjalistów zawiera e-book opracowany przez agencję WhitePress.
0 10 0 0 1 1.04.2015Grolsch ożywia klasyczne obrazy w kampanii z okazji 400. rocznicy powstania markiW 2015 r. przypada 400. rocznica powstania marki piwa Grolsch. Z tej okazji 1 kwietnia rusza ogólnopolska kampania outdoorowa, wykorzystująca znane obrazy opatrzone współczesnym komentarzem.
0 1 0 0 0 1.04.2015Lidl rozstrzygnął przetarg na dom mediowyPrzetarg na obsługę Lidla wygrał MediaCom Warszawa. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla sieci sklepów.