0 1 0 0 0 31.03.2015CSR w Polsce – 13. edycja raportu Forum Odpowiedzialnego BiznesuFirmy angażują się w działania społecznie odpowiedzialne w dłuższej perspektywie czasowej, realizując więcej projektów wieloletnich i długoterminowych – wynika z 13. edycji raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Jak w latach minionych, tak i w tej edycji liczba zgłoszonych praktyk przewyższyła tę ubiegłoroczną.
0 1 0 0 0 31.03.2015USP Zdrowie szuka domu mediowegoFirma USP Zdrowie w kwietniu rozpocznie przetarg na planowanie i zakup mediów od 2016 r. Zaproszenie do procesu przetargowego przyjęły cztery domy mediowe.
0 3 0 0 0 31.03.2015Po co e-sklepom opinie? – badanie OpineoTrzy czwarte sklepów internetowych gromadzących opinie konsumenckie traktuje je jako miernik satysfakcji klienta – wynika z badania serwisu Opineo. Jednocześnie 40% e-przedsiębiorców dostrzega w opiniach szansę na dialog z klientami.
0 1 0 0 0 31.03.2015Gemius: Na Wikipedii co drugi polski internautaPołowa polskich internautów odwiedza Wikipedię. Jaką popularnością cieszy się ona w Rosji, Danii, Turcji oraz na Ukrainie i Węgrzech? Jak zmieniało się zainteresowanie stroną w wybranych krajach na przestrzeni ostatnich lat – sprawdził Gemius.
2 2 0 0 0 31.03.2015Podsumowanie zimowej kampanii PGE online i na ulicach polskich miast (wideo)W ramach kampanii Polskiej Grupy Energetycznej „Zapewniamy energię” w kilku miastach urządzono przystanki, na których można było naładować telefon. Na ulicach stolicy kręcono teledysk z motywem świetlików symbolizujących energię. Warszawiacy mogli też zauważyć reklamowy tramwaj PGE.
0 2 0 0 0 31.03.2015Ewa Chodakowska „& #mygirls” z marką AdidasAdidas wspólnie z Ewą Chodakowską do czerwca będzie organizować cykl warsztatów „Ewa & #mygirls”. Marka wprowadza też na rynek kolekcję na sezon wiosna-lato 2015 i rozpoczyna promującą ją kampanię.
0 1 0 0 0 30.03.2015Jak tworzyć dobre treści? Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015Żeby marka zaistniała w mediach, wystarczy dobra treść. Brzmi prosto, tymczasem przepaść pomiędzy tym, co oznacza dobra treść dla PR-owca i dla dziennikarza, bywa ogromna. O nowych trendach w media relations będzie można posłuchać 23 i 24 kwietnia podczas Kongresu Profesjonalistów PR, który odbędzie się w Rzeszowie.
1 1 0 0 0 30.03.2015„Proszę pani, szukam mamy” – SOS Wioski Dziecięce zachęcają do przekazania 1% podatku (wideo)„Proszę pani, może mi pani pomóc... bo ja zgubiłem mamę” – tymi słowami sześcioletni Julek w Starym Browarze w Poznaniu prosił o pomoc przechodzących obok dorosłych. W ten sposób Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chciało przypomnieć, że stale brakuje kandydatów na rodziców zastępczych.
1 1 0 0 0 30.03.2015Globalna kampania Beko z udziałem gwiazd FC Barcelony (wideo)Rozpoczęła się globalna kampania promująca oficjalną współpracę marki sprzętu AGD Beko z klubem FC Barcelona. Działania ruszyły 22 marca, a ich głównym motywem jest duch zespołowy. W spocie telewizyjnym wystąpili m.in. Lionel Messi, Neymar Jr., Gerard Piqué, Luis Suárez i Andrés Iniesta.
0 1 0 0 0 30.03.2015Mediabrands Studios – komórka branded content w ramach grupy IPG MediabrandsPowstaje Mediabrands Studios. To nowa komórka zajmująca się branded contentem i niestandardowymi rozwiązaniami mediowymi. Będzie działać na rzecz klientów domów mediowych w ramach grupy IPG Mediabrands (UM, Initative, BPN i U2Media). Na jej czele stanęła Monika Wójcicka – do tej pory prowadząca działania niestandardowe w UM.