0 1 0 0 0 27.03.2015PZL przejmuje od S4 obsługę marki KsiążęceKompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Książęce. W trwającym od grudnia konkursie ofert brały udział cztery firmy. Wygrało PZL.
2 6 0 0 0 26.03.2015Małgorzata Kożuchowska twarzą kampanii Avivy (wideo)Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kampanii firmy ubezpieczeniowej Aviva. Hasło działań, które rozpoczną się 6 kwietnia, brzmi: „Mam plan na nagłą zmianę planów”.
4 1 0 0 0 26.03.2015PKO BP w Internecie promuje aplikację mobilną (wideo)PKO Bank Polski realizuje kampanię internetową promującą aplikację mobilną. Spot informuje m.in. o możliwości założenia lokaty za pomocą IKO.
0 1 0 0 0 26.03.2015Siła marki równa się siła treści – raport Wave 8 Universal McCannKiedy konsumenci udostępniają treści? Na jakich urządzeniach? Czego oczekują od marek z różnych kategorii? Między innymi na te pytania starano się znaleźć odpowiedzi w ósmej edycji badania Wave przeprowadzonego przez Universal McCann.
1 1 0 0 0 26.03.2015Metafen znów „inaczej walczy z bólem” (wideo)23 marca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki Metafen (Polpharma). W spocie ponownie pojawia się znany z poprzednich odsłon bohater – Andrzej Ból (czy też, jak sam się podpisuje: Bul).
0 1 0 0 0 26.03.2015Wielkanoc kosztuje Polaków trzy razy więcej niż zwykły weekend – analiza ProvidentaNa Wielkanoc w tym roku Polacy wydadzą średnio 363 zł. To trzy razy więcej niż podczas zwykłego weekendu, ale nadal mniej niż na Boże Narodzenie. Provident prezentuje wyniki cyklicznego badania opinii.
0 2 0 0 0 26.03.2015Internet jako źródło informacji o telewizji – raport IRCenterW kontekście telewizji internauci najczęściej szukają online informacji o programie telewizyjnym (średnio 5 mln zapytań miesięcznie). Relatywnie niskie jest natomiast zainteresowanie filmami dostępnymi w Internecie. IRCenter opublikował raport, w którym analizuje wzorce zachowań związanych z telewizją w wyszukiwarce Google.
1 1 0 0 0 26.03.2015„Wyrwij fiskusowi bat!” – zachęca organizacja Pracodawcy RP (wideo)Organizacja Pracodawcy RP rozpoczęła kampanię mającą zwrócić uwagę polityków na potrzebę wprowadzenia zmian w przepisach podatkowych. Zachęca m.in. do podpisania petycji do marszałka Sejmu Radosława Sikorskiego oraz premier Ewy Kopacz.
0 3 0 0 0 26.03.2015Serwisy VoD, ich popularność i perspektywy reklamowe w Polsce – badanie MECCo czwarty młody internauta codziennie ogląda online filmy, seriale i programy telewizyjne. Polski e-widz rzadko uprawia binge-viewing, ale 10 proc. badanych w wieku 15–24 lata ogląda więcej niż 5 odcinków z rzędu – pokazuje badanie MEC VideoTrack. Jak prognozuje spółka, rynek reklamy VoD przerośnie dzienniki* w perspektywie dwóch lat.
5 3 0 0 1 25.03.2015Wyszkoni, Chotecka, Krzywy, Kawalec i inni promują drugie śniadanie (wideo)Ruszyła kampania informacyjno-edukacyjna „Jem drugie śniadanie”. Jej ambasadorami zostało 6 gwiazd: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka, Dominika Gwit, Marek Kaliszuk, Andrzej Krzywy i Jacek Kawalec. Celem działań jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Akcję sponsoruje marka Bielmar.