1 1 0 0 0 25.03.2015Historia „ostatniej butelki” w filmie marki J.A. Baczewski (wideo)Założona w XIX w. we Lwowie fabryka wódek i likierów rodziny Baczewskich została zbombardowana w 1939 r. Część ocalałych butelek alkoholu znalazła się w krakowskim magazynie Stefana Płażka. 94-letni dziś mężczyzna opowiada historię ostatniej butelki przedwojennej wódki.
2 1 0 0 0 25.03.2015Jacek Borkowski twarzą kampanii firmy windykacyjnej GetBack (wideo)Firma windykacyjna GetBack ruszyła z kampanią w Internecie. Jej twarzą został aktor Jacek Borkowski, znany m.in. z serialu „Klan”. Opowiada o tym, jak wyszedł z długów.
1 1 0 0 0 25.03.2015Nowa struktura na styku mediów i technologii w Havas Media Group (wideo)Innovation Lab to nowa komórka stworzona w strukturach Havas Media Group w Polsce. Powstała jako odpowiedź na zmiany w świecie, w którym Internet i technologia stają się naturalnymi towarzyszami życia konsumentów. Na jej czele stoi Dominik Komar, digital communication manager.
1 3 0 0 0 25.03.2015Anna Lewandowska ambasadorką marki Gillette Venus (wideo)Trenerka fitness, reprezentantka Polski w karate tradycyjnym oraz żona piłkarza – Anna Lewandowska – została ambasadorką Gillette Venus (P&G). Pojawiła się w kampanii „Use Your And” marki, w której zachęca kobiety do uwalniania wewnętrznego potencjału i przeciwstawiania się narzucanym przez otoczenie etykietom.
0 1 0 0 1 25.03.2015UOKiK sprawdzi, czy firma Philipiak Polska naruszyła prawo, dzwoniąc do konsumentówPrzedsiębiorca, który kontaktuje się z konsumentem telefonicznie w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, musi wcześniej uzyskać na to zgodę klienta. W związku z napływającymi skargami UOKiK sprawdza, czy Philipiak Polska – firma sprzedająca m.in. naczynia do gotowania – naruszyła przepisy.
3 4 0 0 0 25.03.2015Grający przystanek McDonald’s w centrum Warszawy (wideo) [aktualizacja]24 marca na skwerze Hoovera przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie na miejscu standardowego przystanku autobusowego pojawiły się kolorowe, interaktywne organy. To element globalnej inicjatywy McDonald’s „Imlovinit24”, która ma łączyć wirtualnie świat, zapewniając mieszkańcom 24 miast 24 godziny radości.
0 1 0 0 0 24.03.2015Optymistyczne prognozy dotyczące globalnego rynku reklamy. Internet z największym wzrostemMimo trudności gospodarczych wszystkie rynki alokują środki reklamowe w segment reklamy internetowej. Globalna sieć domów mediowych Carat opublikowała pierwsze prognozy dotyczące globalnego rynku reklamowego w 2016 r., a także nowe prognozy na 2015 r. oraz dane liczbowe z 2014 r.
0 1 0 0 1 24.03.2015„Zakupy w Internecie” – badanie Mindshare PolskaPolscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej na portalach aukcyjnych. Nadal zdecydowanie chętniej nabywają w Internecie odzież niż np. produkty spożywcze. Dlaczego kupujemy online, jak przebiega proces decyzyjny i z jakich urządzeń korzystamy podczas transakcji – m.in. na te pytania odpowiada Mindshare Polska w badaniu „Zakupy w Internecie”.
0 1 0 0 0 24.03.2015Caffetteria Mokate z kampanią sponsoringową w telewizjiW marcu rozpoczęła się kampania sponsoringu programów telewizyjnych przez markę Caffetteria Mokate. Została ona sponsorem produkcji m.in. TVN i Polsatu.
1 1 0 0 0 24.03.2015„H jak HIV” – dzieci przeciwko stereotypom (wideo)W Polsce żyją dzieci z HIV. Ich prawdziwym problemem jest nie tyle sama choroba, co stygmatyzacja społeczna i dyskryminacja, która towarzyszy zakażeniu. Kampania Fundacji Studio Psychologii Zdrowia „H jak HIV” to m.in. reakcja na ten fakt. Jej ambasadorami są dzieci zwracające uwagę na problem swoich rówieśników.