0 0 0 0 0 20.03.2015Ukazała się książka Barbary Stawarz „Content marketing po polsku”Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu, zawierająca przykłady z polskich firm i omawiająca polskie realia. Książka przybliża i przedstawia krok po kroku budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać książkę „Content marketing po polsku” (patrz niżej).
0 4 0 0 0 20.03.2015Sotrender sprawdza, ilu fanów straciły polskie fan pages po zmianach wprowadzonych przez FacebookaNa początku marca Facebook ogłosił akcję czyszczenia portalu z polubień użytkowników, którzy dezaktywowali konta. W rezultacie większość stron zanotowała spadki liczby fanów. Sotrender przeanalizował 12 tys. polskich profili, aby przekonać się, jak bardzo poważne były to zmiany.
0 2 0 0 0 19.03.20157 najpopularniejszych aplikacji e-commerce wśród użytkowników mobilnych aplikacji bankowychUżytkownicy mobilnych aplikacji bankowych zdecydowanie częściej niż pozostali właściciele smartfonów korzystają z aplikacji e-commerce – wynika z badania Spicy Mobile. Po które z nich sięgają najczęściej?
0 1 0 0 0 19.03.2015LifeTube otwiera dział poświęcony grom komputerowym. RockAlone partnerem merytorycznymSieć partnerska LifeTube otworzyła nowy dział. Będzie on skupiać kanały YouTube dotyczące gier komputerowych. Przedsięwzięcie podjęto we współpracy z Remigiuszem Maciaszkiem – vlogerem znanym jako RockAlone, zajmującym się tematyką gier.
1 1 0 0 0 19.03.2015Makro Cash & Carry reklamuje się jako miejsce dla kucharzy (wideo)Firma Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.
2 4 0 0 0 19.03.2015„Praktikomania” w zwiastunach filmowych – kampania marki Praktiker (wideo)Praktiker kontynuuje kampanię „Praktikomania”. Tym razem kreacje nawiązują do filmowych zwiastunów i plakatów.
0 1 0 0 0 19.03.2015KER: reklama oferty Dropss Netii oraz billboard sex shopu naruszają Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy uznała, że kreacje reklamowe oferty Dropss marki Netia odwołują się do zażywania substancji odurzających i w związku z tym naruszają Kodeks etyki reklamy. Niezgodny z normami jest także billboard marki Pink Shop.
0 1 0 0 0 18.03.2015WPP chce kupić Dunnhumby – firmę, która stworzyła Tesco ClubcardNajwiększa na świecie firma reklamowa WPP złożyła ofertę kupna agencji badawczej Dunnhumby. Stworzyła ona program Tesco Clubcard i do dzisiaj jest własnością sieci hipermarketów.
1 4 0 0 0 18.03.2015Serena Williams, Usher i Usain Bolt zachęcają do podjęcia wyzwań Pepsi (wideo)Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy – m.in. Serena Williams, Usher czy Usain Bolt – będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń.
1 1 0 0 0 18.03.2015Mały Głód jako wojownik kung-fu (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa serka Danio. W spocie ponownie pojawia się Mały Głód, tym razem wystylizowany na bohatera filmów kung-fu.