0 1 0 0 0 16.03.2015Prawie 2 mln internautów w e-drogeriach – GemiusW ciągu roku ponad dwukrotnie zwiększyła się liczba odwiedzających e-drogerie i e-perfumerie. Gemius sprawdził, które internetowe sklepy z tej kategorii cieszą się największym zainteresowaniem polskich użytkowników Sieci.
0 1 0 0 0 16.03.2015Scripps Networks Interactive przejmie pakiet kontrolny w TVNScripps Networks, spółka zajmująca się produkcją treści lifestyle’owych dla platform telewizyjnych, internetowych i mobilnych, zawarła umowę nabycia 52,7% akcji polskiej spółki mediowej TVN. Za kupno akcji TVN od ITI oraz Grupy Canal+ zapłaci 584 mln euro.
1 1 0 0 0 16.03.2015Radosław Kotarski i motocyklowe akrobacje w reklamie Banku Millennium (wideo)Bank Millennium rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta 360°. W reklamie ponownie występuje Radosław Kotarski, znany wcześniej głównie z YouTube i programu popularnonaukowego „Polimaty”.
1 2 0 0 0 16.03.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowe możliwości we FreshMailu (wideo)FreshMail 6.0 to przede wszystkim nowy edytor pozwalający na projektowanie newsletterów – FreshMail Designer 2.0. Program pozwala pracować na profesjonalnie przygotowanych szablonach. Newslettery dzięki temu zachowują właściwe proporcje i są wizualnie atrakcyjne. Wszystkie nanoszone zmiany widoczne są na projektowanym szablonie. (Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 16.03.2015Młodzi chcą taniej zjeść, starsi kupić sprzęt – analiza serwisu KodyRabatowe.plWśród osób, które poszukują online kodów rabatowych i promocji, największą popularnością cieszą się zniżki na dania w McDonald’s i KFC oraz na ubrania marki Cropp i ze sklepu Zalando – wynika z analizy KodówRabatowych.pl. Szczególnie popularne są one wśród młodych internautów.
1 1 0 0 0 13.03.2015Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa w kampanii UPC (wideo)W pierwszych dniach marca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promocyjnej oferty Internetu i telewizji w UPC. W spocie wystąpiły dwie polskie aktorki: Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa, czyli teściowa oraz młoda żona w Megarodzince.
1 1 0 0 0 13.03.2015T-Mobile promuje ofertę Jump! Family (wideo)13 marca T-Mobile rozpoczyna kampanię promującą nowe taryfy rodzinne Jump! Family. Marka zachęca odbiorców, by wraz z całymi rodzinami przenosili numery telefonów. Prezentuje też korzyści z takiego kroku.
0 1 0 0 0 13.03.2015Grupa PZU przedłuża umowę z K2Przetarg na strategiczną obsługę działań reklamowych Grupy PZU wygrała agencja K2. Zajmie się opracowywaniem strategii i realizacją działań wspierających sprzedaż w kanałach online, w tym kampanii, projektów aplikacyjnych, serwisów internetowych i projektów specjalnych.
2 1 0 0 0 13.03.2015Leroy Merlin dopinguje do startu sezonu remontowego (wideo)W sklepach Leroy Merlin ruszyła akcja handlowa, w ramach której promowane są produkty pozwalające rozpocząć wiosenne zmiany w domu i ogrodzie. Akcji towarzyszy ogólnopolska kampania prowadzona m.in. w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 13.03.2015Dekoral i Drewnochron ponownie powierzają budżet mediowy StarcomowiFirma PPG Deco, właściciel m.in. takich marek farb i lakierów, jak Dekoral i Drewnochron, zakończyła przetarg na obsługę mediową tegorocznych kampanii. Zwycięzcą został Starcom MediaVest Group (SMG).