1 2 0 0 0 23.02.2015„Plus zwiększa sumę szczęścia” – rusza kampania gry Multi Multi (wideo)23 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Multi Multi – gry liczbowej Totalizatora Sportowego. Jej głównym przekazem jest wskazanie korzyści, jakie daje gra z tzw. Plusem.
2 8 0 0 0 23.02.2015„On/Off the road” – wiosenno-letnia kampania marki House (wideo)Dwoje młodych ludzi rusza w podróż po zakurzonych bezdrożach okolic Kapsztadu. Tak rozpoczyna się kampania marki House, promująca kolekcję na wiosnę i lato. Korzystając z konceptu on/off, ukazano dwie różne odsłony tej samej historii.
0 1 0 0 0 23.02.2015MetLife zmienił dom mediowyPrzetarg na obsługę budżetu mediowego firmy usług finansowych MetLife w Polsce wygrał dom mediowy Vizeum, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Wcześniej firmę w tym zakresie obsługiwał Mindshare (grupa WPP).
1 1 0 0 0 23.02.2015Ciepło Systemowe i jego dostawcy promują się w radiu (audio)W lutym rozpoczęła się kampania firm będących dostawcami Ciepła Systemowego, czyli usług dostaw ciepła oraz ciepłej wody. Podkreśla ona, że przy zakupie mieszkania warto zwrócić uwagę na sposób, w jaki jest ono ogrzewane.
0 1 0 0 0 23.02.2015PARP wybiera agencję do obsługi PRPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na działania PR w projekcie „Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa”. W postępowaniu wygrała agencja Ecorys Polska.
0 1 0 0 0 23.02.2015Marka Omnomnom wybrała agencję do obsługi social mediaAktywnością w social media marki Omnomnom – nowego producenta makaronów na polskim rynku – zajmie się agencja Think Kong. Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2015 r.
0 1 0 0 0 23.02.2015Pokolenie Y oczekuje, że biznes będzie rozwiązywał problemy świata – raport Deloitte (infografika)W ciągu najbliższych 10 lat pokolenie Y ma stanowić 75 proc. siły roboczej na świecie. Tym samym jego wpływ na kształt biznesu rośnie. Milenialsi dostrzegają jednak ogromną przepaść pomiędzy oczekiwaniami wobec firm a ich rzeczywistym działaniem na rzecz społeczności lokalnych – wynika z badań, których wyniki zawarto w raporcie „The 2015 Deloitte Millennial Survey. Mind the gaps”.
4 8 0 0 0 23.02.2015Ewa Farna i Zakopower promują Stan Darmowy w Play (wideo)Play rozpoczął kolejną kampanię promującą ofertę Stan Darmowy. Tym razem w reklamach pojawiły się nowe gwiazdy – Ewa Farna i Sebastian Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower.
0 1 0 0 1 21.02.2015WOM w Internecie kluczowy dla sukcesu kasowego filmuIntensywność sieciowego word-of-mouth w ciągu trzech tygodni przed premierą filmu jest wyznacznikiem sukcesu kasowego podczas weekendu otwarcia. Wpływa na sukces bardziej niż wskazania Amerykańskiej Akademii Filmowej – wynika z badań, których wyniki opublikował Journal of Advertising Research.
0 1 0 0 0 20.02.2015Czym żyła Polska w 2014 r. – podsumowanie SentiOne i GfK (infografika)Nie zawsze to, o czym mówimy najwięcej, uważane jest za najistotniejsze – wynika z analizy SentiOne i GfK. Kanonizacja Jana Pawła II wskazana została przez respondentów jako najważniejsze wydarzenie 2014 r. Najczęściej jednak w Internecie rozmawiano o konflikcie na Ukrainie oraz o mundialu.