0 1 0 0 0 20.02.2015Discovery Polska i ZPR Media wstępują do IAA PolskaZarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona członków organizacji polski oddział Discovery Communications oraz ZPR Media.
0 1 0 0 0 20.02.2015PARP wybrała realizatora kampanii online promującej markę Polska i polską gospodarkę za granicąAgencja ClickAd wygrała przetarg na zaplanowanie i realizację w Internecie kampanii promocyjno-informacyjnej „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”. Przetarg ogłoszony był przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Projekt nadzoruje Ministerstwo Gospodarki.
2 1 0 0 0 20.02.2015Startuje kampania „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia” (wideo)Grupa Generali Polska zaprezentowała nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
0 1 0 0 0 20.02.201512. spotkanie Komu Komunikacja 26 lutego w Krakowie26 lutego w Krakowie odbędzie się jubileuszowe – dwunaste – bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu rozdania Oscarów zaproszeni prelegenci zastanowią się nad specyfiką promowania kin i wydarzeń filmowych. Postarają się też odpowiedzieć na pytanie, czy kina i filmy nadal potrzebują PR-u w czasach wciąż rosnącej liczby widzów.
0 1 0 0 0 19.02.2015Rekordowe wydatki na promocję samorządów785 mln zł – tyle według wyliczeń Ministerstwa Finansów wyniosły w 2014 r. wydatki polskich samorządów na działania promocyjne. Same województwa wydały około 65 mln zł, zaś 32 największe miasta ponad 100 mln zł. Serwis Marketing Miejsca przeanalizował te wydatki.
2 1 0 0 0 19.02.2015Lubella rozpoczyna kampanię reklamową makaronów (wideo)Rozpoczęła się kampania „Smak to najważniejszy ze zmysłów. Lubella – poczuj różnicę!”. Marka podkreśla w niej walory makaronu.
1 1 0 0 0 19.02.2015Serki Kiri promowane jako przekąska (wideo)W lutym rozpoczęła się kampania reklamowa marki Kiri. Serek promowany jest w niej jako przekąska zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
0 1 0 0 0 18.02.2015T-Mobile Polska umożliwia doładowania telefonu bitcoinamiT-Mobile Polska wprowadza możliwość płatności za doładowania bitcoinami. Przez trzy miesiące klienci T-Mobile na Kartę i Heyah kupujący kody za cyfrową walutę otrzymają 20% wartości doładowania gratis.
1 1 0 0 0 18.02.2015Kredyt w telefonie w kampanii Orange (wideo)Rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z mobilnej usługi bankowej Orange Finanse. Informuje o możliwości wzięcia kredytu za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie.
0 3 0 0 0 18.02.2015Apple najcenniejszą marką świata, Lego najsilniejszą – ranking Brand FinanceWyceniana na 128,3 mld dol. marka Apple utrzymała pierwszą pozycję w zestawieniu najcenniejszych marek świata Brand Finance. Nowym liderem na liście najsilniejszych marek zostało Lego.