1 1 0 0 0 17.02.2015Philips promuje blendery z przyciskiem SpeedTouch (wideo)16 lutego rozpoczęła się kampania marki Philips. Informuje o wprowadzeniu na rynek serii blenderów z funkcją zmieniania prędkości jednym przyciskiem – SpeedTouch.
0 5 0 0 0 17.02.2015Idea Bank uruchamia klubokawiarnię dla przedsiębiorcówIdea Bank otworzył w Warszawie eksperymentalną placówkę zaprojektowaną z myślą o właścicielach firm. W Idea Hub przedsiębiorcy znajdą miejsce do pracy, będą mogli napić się kawy, a także zorganizować konferencję dla klientów.
0 3 0 0 0 17.02.2015Expo Kraków sercem mobilnych technologii – podsumowanie targów Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference & AwardsNajnowsze rozwiązania, obiecujące start-upy, spotkania ze specjalistami z branży mobile, znani prelegenci i nagrody dla najlepszych rozwiązań mobilnych to część z atrakcji, jakie czekały na uczestników Targów Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference. Wydarzenia odbywały się równolegle w Expo Kraków od 11 do 13 lutego 2015 r.
0 5 0 0 0 17.02.2015Grupa Lotos głównym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej17 lutego na Stadionie Narodowym w Warszawie podpisana została umowa, na mocy której Grupa Lotos uzyskała tytuł głównego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kontrakt pomiędzy firmą a PZPN będzie obowiązywał do 31 grudnia 2018 r.
1 1 0 0 0 17.02.2015Zlatan Ibrahimović przypomina o głodujących (wideo)14 lutego podczas meczu z drużyną Caen napastnik Paris Saint-Germain Zlatan Ibrahimović zdjął koszulkę, ukazując nowe tatuaże. To imiona głodujących ludzi.
1 1 0 0 0 17.02.2015MC Silk i Polskie Towarzystwo Kardiologiczne rapują o udarze mózgu (wideo)Uznawany za jednego z najszybszych raperów w Polsce MC Silk we współpracy z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym przygotował utwór ostrzegający przed udarem mózgu. Zwraca w nim uwagę na fakt, że problem ten dotyczy coraz młodszych osób. Zachęca także do badań profilaktycznych.
1 1 0 0 0 17.02.2015Pierwsza ogólnopolska kampania marki Westwing Home & Living (wideo)„W domu najpiękniej” – to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej sklepu internetowego Westwing Home & Living, rozpoczętej 16 lutego. Reklamy pojawią się również w Internecie.
1 2 0 0 0 17.02.2015Heineken radzi: „Oglądaj Ligę jak mistrz” (wideo)Heineken umożliwi kibicom dyskusję z piłkarskimi legendami podczas rozgrywek Ligii Mistrzów UEFA. Informuje o tym w kampanii „Champion the Match”.
0 1 0 0 0 17.02.2015UOKiK ukarał Generali ŻycieGenerali Życie odmawiało wypłaty odszkodowania, jeżeli śmierć ubezpieczonego miała związek z jego uczestnictwem w zajęciach sportowych o ryzykownym charakterze. Ubezpieczyciel nie określił jednak dokładnie, jakie sporty uznaje za niebezpieczne. Prezes UOKiK nałożył na firmę karę w wysokości blisko 190 tys. zł.
0 1 0 0 0 16.02.2015Wynagrodzenia w 2014 r.: najwyższe w IT, najniższe w kulturze i sztuce (Sedlak & Sedlak)Najwyżej opłacaną branżą, podobnie jak w ubiegłych latach, pozostawało w 2014 r. IT. Przeciętne wynagrodzenie wynosiło tu 6 tys. zł. Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto dla wszystkich badanych to 4,15 tys. zł – 69% mediany wynagrodzeń w IT. Firma Sedlak & Sedlak prezentuje wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.