0 1 0 0 0 16.02.2015Oceanic rozstrzygnął przetarg na agencję reklamowąFirma Oceanic produkująca kosmetyki nawiązała współpracę z Change. Agencja zwyciężyła w przetargu.
0 2 0 0 0 16.02.2015Vlogerzy w mediach – króluje Chodakowska (Press Service Monitoring Mediów)Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w 2014 r. opublikowano prawie 20 tys. informacji – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów. W klasyfikacji pod względem liczby publikacji na czele zestawienia znalazła się Ewa Chodakowska.
1 1 0 0 0 16.02.2015Naturima promowana w telewizji (wideo)9 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Naturima. Działania prowadzone są w telewizji.
1 1 0 0 0 16.02.2015Carlsberg wprowadza limitowaną serię opakowań vintage i rozpoczyna kampanię (wideo)Limitowana edycja opakowań w stylu vintage jest inspirowana archiwalnymi projektami etykiet Carlsberga z przełomu XIX i XX w. Puszki trafią do sklepów na początku marca, a ich wprowadzeniu towarzyszy telewizyjna kampania wizerunkowa.
1 1 0 0 0 16.02.2015Juliette Binoche mówi po polsku w reklamach Credit Agricole (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Credit Agricole. Ponownie wystąpiła w niej Juliette Binoche. Tym razem francuska aktorka mówi po polsku.
2 1 0 0 0 16.02.2015Zimowa kampania Orange z udziałem Boskich (wideo)Na potrzeby kampanii Orange nagrano cykl przygód z udziałem bohaterów „Rodzinki.pl”. Nowe przygody Boskich mają format miniserialu, którego akcja rozgrywa się w czasie zimowych ferii. Zabawne sytuacje są pretekstem do prezentacji oferty operatora.
0 8 0 0 0 16.02.2015Badanie zdalnych form kontaktu – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowejAudytorzy Dive Polska na zlecenie portalu MojeBankowanie.pl sprawdzili, jak firmy z poszczególnych sektorów dbają o jakość zdalnych kanałów kontaktu z klientami. Zbadali trzy branże: bankowość, ubezpieczenia i telefonię komórkową. Badanie wykazało, że najlepszą jakość zdalnej obsługi oferuje sektor bankowy.
1 1 0 0 0 16.02.2015„Masz tyle do odkrycia” – przekonuje Fisher-Price (wideo)Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price – „Masz tyle do odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 2 0 0 0 16.02.2015Badanie Radio Track (listopad–styczeń)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 16.02.2015Europejczycy randkują online – badanie firmy GemiusLove.mail.ru, Sympatia.onet.pl, Twoo.com, Randivonal.hu, Flirchi.ru i Dating.dk to najpopularniejsze serwisy randkowe w Rosji, Polsce, Rumunii, na Węgrzech, Ukrainie i w Danii. Gemius zbadał tę kategorię stron w sześciu krajach.