0 1 0 0 0 26.01.2015Starcom przejmuje od Maxusa obsługę Lindt & Sprüngli PolandFirma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został Starcom z grupy Starcom MediaVest.
0 1 0 0 0 26.01.2015Unilever rozpoczyna przegląd domów mediowychKoncern Unilever rozpoczyna przegląd firm zajmujących się planowaniem i zakupem mediów. Wartość budżetu mediowego wynosi około 8 mld dol.
2 2 0 0 0 26.01.2015Banki Spółdzielcze BPS z kolejną odsłoną kampanii (wideo)Banki Spółdzielcze z Grupy BPS rozpoczęły kampanię reklamową. Wykorzystano w niej znany już z wcześniejszych odsłon działań zielony fotel – symbol obsługi klienta w placówkach.
0 4 0 0 0 26.01.2015McDonald’s Polska rekrutuje na Dworcu CentralnymMcDonald’s Polska otwiera Centrum Pracy zlokalizowane na Dworcu Centralnym w Warszawie. Nowa placówka będzie pośredniczyć w zatrudnianiu pracowników zarówno przez lokale prowadzone przez spółkę, jak i te franczyzowe.
0 2 0 0 0 26.01.2015Najczęściej cytowane media 2014 r. – Newton MediaNajczęściej cytowanym medium roku 2014 była „Gazeta Wyborcza” (2442 cytowania). Drugie miejsce w rankingu przygotowanym przez Newton Media zajął tygodnik „Wprost” (1980), trzecie – „Rzeczpospolita” (1787).
0 1 0 0 0 26.01.2015MasterCard bada wydatki na przyjemnościZ roku na rok jesteśmy bardziej skłonni wydawać pieniądze na przyjemności poprawiające nastrój – stwierdza MasterCard w badaniu Treat Index. 42% respondentów przyznało, że kupuje sobie coś dla poprawy humoru. W ubiegłym roku odsetek ten był niższy i wynosił 33%. Dla większości badanych cena takich przyjemności nie ma znaczenia, ale większe kwoty wydają na nie mężczyźni.
1 1 0 0 0 26.01.2015Pkt.pl zachęca: „Daj się znaleźć w Internecie!” (audio)Ruszyła kampania radiowa katalogu firm i instytucji Pkt.pl. Działania pod hasłem „Daj się znaleźć w Internecie!” są kierowane do przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 26.01.2015Prognozy dla rynku chmurowych rozwiązań obsługi klientaGłównym trendem 2015 r. w zakresie systemów komunikacyjnych dla biznesu będzie – jak głoszą prognozy Frost & Sullivan – dynamiczny rozwój liczby projektów chmurowych. Według firmy analitycznej w latach 2013–2019 średnie tempo rozwoju rynku hostowanych i chmurowych rozwiązań contact center w regionie EMEA osiągnie 16,9 proc., natomiast w krajach Europy Wschodniej 22,5 proc.
0 1 0 0 0 26.01.2015Styczeń w Sieci miesiącem diet, odchudzania i fitnessu – analiza GemiusaCoraz więcej internautów interesuje się stronami WWW poświęconymi dietom i aktywności fizycznej. Szczególnie w styczniu cieszą się one popularnością. Na jakie strony internetowe najczęściej zaglądają miłośnicy zdrowego stylu życia, sprawdził Gemius.
0 1 0 0 2 25.01.2015IRCenter przebada przydatność marketingowych narzędzi do analityki i monitoringu internetowegoAgencja badawcza IRCenter rozpoczęła badanie, którego celem jest analiza korzystania z cyfrowych technologii marketingowych w Polsce. Zachęca marketerów do udziału w projekcie – wystarczy wypełnić ankietę.