1 1 0 0 0 22.01.2015Danuta Stenka i niedowidząca Ola ponownie zachęcają do przekazywania 1% podatku Stowarzyszeniu „Tęcza” (wideo)Danuta Stenka oraz 4-letnia Ola, podopieczna Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”, są głównymi bohaterkami kampanii „Zobacz. Niewidome dzieci”. Celem akcji jest pomoc niewidomym i słabowidzącym dzieciom.
1 1 0 0 0 22.01.2015Subway z kampanią „New York Favourites” (wideo)Od 5 stycznia trwa ogólnopolska kampania marki Subway. Działania pod hasłem „New York Favourites” promują kanapki Italian B.M.T. i B.L.T.
1 1 0 0 0 22.01.2015Krakuski znów promują „Rytuały przyjemności” (wideo)20 stycznia rozpoczęła się kampania promująca ciastka Krakuski. Działania zaplanowane są na cały 2015 r.
0 1 0 0 0 21.01.2015Novartis Consumer Healthcare powierza Saatchi & Saatchi Poland obsługę w regionie Europy ŚrodkowejZ początkiem stycznia Novartis Consumer Healthcare rozszerza zakres współpracy z Saatchi & Saatchi Poland o 17 rynków z regionu Europy Środkowej. Obsługa obejmie wszystkie marki OTC z portfolio firmy, m.in. Voltaren, Fenistil, Theraflu, Otrivin, Vibrocil, Venoruton, Lamisil i Cataflam.
0 1 0 0 0 21.01.2015Zgoda na koncentrację Orange i Deutsche TelekomUOKiK wydał zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez Orange i Deutsche Telekom. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
0 1 0 0 0 21.01.2015Viacom po wyborze domu mediowegoW przetargu na obsługę mediową firmy Viacom International Media Networks Polska, do której należą m.in. kanały MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central HD czy Nickelodeon, zwyciężył Starcom. Dom mediowy zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii promujących stacje z tej grupy w Polsce.
1 1 0 0 0 21.01.2015Alpinista pod prysznicem w reklamie marki Roca Polska (wideo)Mim Ireneusz Krosny wcielił się w rolę zmarzniętego alpinisty w spocie online marki Roca Polska. Film emitowany jest w serwisie YouTube od 20 stycznia.
0 1 0 0 0 21.01.2015Deloitte bada wpływ Facebooka na światową gospodarkę (infografika)W 2014 r. wpływ Facebooka na gospodarkę sięgnął 227 mld dol., stymulując powstanie 4,5 mln nowych miejsc pracy. Koszty bazowe wyniosły około 8 mld dol. Firma Deloitte przygotowała na zlecenie portalu społecznościowego raport „Facebook’s Global Economic Impact”.
0 1 0 0 0 21.01.2015Edipresse Polska po 10 latach zmienia dom mediowyPo dekadzie współpracy z ZenithOptimedia Group Edipresse Polska zmienia dom mediowy. Od 18 kwietnia planowaniem i zakupem mediów dla marki zajmie się MediaCom Warszawa.
0 1 0 0 0 21.01.2015UOKiK: 1,4 mln zł kary za masło z dodatkiem tłuszczu roślinnegoOd 80 do 90% tłuszczu mlecznego i ani grama roślinnego – to składniki masła. Prezes UOKiK ustalił, że masło produkowane przez Masmal Dairy było zafałszowane tłuszczem roślinnym, a producent wprowadza klientów w błąd. Nałożona na firmę kara to ponad 1,4 mln zł.