1 1 0 0 0 19.01.2015ZnanyLekarz.pl przekonuje do umawiania wizyt przez Internet (wideo)19 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, pod hasłem „Umów wizytę przez Internet”. Portal promuje w niej alternatywną formę rezerwowania wizyt.
0 1 0 0 0 19.01.2015FoodCare pozywa spółkę z grupy Maspex WadowiceFirma FoodCare złożyła pozew przeciw MWS – firmie z grupy Maspex Wadowice. Zarzuca jej naruszenie majątkowych praw autorskich oraz popełnianie czynów nieuczciwej konkurencji. Domaga się także m.in. wycofania z obrotu znacznej części produktów marki Tiger oznaczonych sloganem „Power is back!”.
1 1 0 0 0 19.01.2015Kampania wprowadzająca Danone’a Activię Błonnik Plus (wideo)Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca nowy wariant jogurtu Danone Activia – Błonnik Plus. W spocie wystąpiły: znana z poprzednich reklam marki Sylwia Arnesen oraz Maria Gładkowska (m.in. „CK Dezerterzy”, „Magnat”, „Dwa księżyce”).
0 1 0 0 0 16.01.2015Startują zgłoszenia do konkursu Innovation Award 2015Ruszyły zgłoszenia do konkursu Innovation Award, wcześniej znanego jako Media Trendy. Oprócz nazwy zmienia się również formuła wydarzenia. Prace można zgłaszać do 6 marca.
1 1 0 0 0 16.01.2015Radosław Kotarski zachęca do oszczędzania w Banku Millennium (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii konta oszczędnościowego Banku Millennium. W spocie vloger Radosław Kotarski przekonuje, że z korzystnym oprocentowaniem łatwiej można zostać orłem oszczędzania.
0 4 0 0 0 16.01.2015Blogerki testują ministylizatory do włosów marki BoschMarka Bosch rozpoczęła akcję w blogosferze, promującą linię ministylizatorów do włosów Style to Go. W działania zaangażowały się blogerki z kategorii fryzury, lifestyle, fitness i uroda, m.in. Alina Rose, Charlize Mystery czy Fashionelka.
1 1 0 0 0 16.01.2015Kraków stworzy „Operę Narodową, czyli Tramwaj zwany Polska” (wideo)Rozpoczyna się drugi etap krakowskiej akcji „Weźże gadaj ciszej”. Jej nową odsłoną będzie „Opera Narodowa, czyli Tramwaj zwany Polska”.
0 7 0 0 0 16.01.2015KinAds podsumowuje badania branży turystycznejUbiegłoroczne wydatki reklamowe branży turystycznej spadły. Przodowały w nich biura podróży, a najwięcej skorzystała na nich telewizja. Na wakacje wyjechało 11 mln Polaków, w tym 2,7 mln osób spędziło je za granicą. Zdecydowana większość wybrała Polskę, zwłaszcza Bałtyk. Ponad 60% na urlop pojechało samochodem lub motocyklem – wynika z opracowania „Travel Raport: Polska na wakacjach” brokera reklamowego KinAds.
0 3 0 0 0 16.01.2015Tabloidowe historie Janusza i jego sąsiadów w kampanii MakityMarka narzędzi Makita rozpoczęła kampanię dotyczącą utylizacji elektrośmieci. Główne hasło – „Wyniósł starą do piwnicy” – zwraca uwagę na problem składowania zużytych sprzętów w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Bohaterem działań utrzymanych w stylu artykułów z tabloidów jest Janusz.
2 1 0 0 1 16.01.2015Pepsi Max z barwnym spektaklem na zakończenie 2014 roku (wideo)Rok 2014 Pepsi Max pożegnała w iście wystrzałowym stylu. Wypełniono pokój pułapkami na myszy z umieszczonymi na nich piłeczkami pingpongowymi. Następnie wrzucono tam jeszcze jedną piłkę, uruchamiając reakcję łańcuchową.