0 1 0 0 0 9.01.2015Media Markt ponownie wybiera agencję Demner, Merlicek & BergmannPrzetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Media Markt został rozstrzygnięty. Opracowywaniem strategii oraz jej realizacją będzie nadal zajmować się wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann.
0 2 0 0 0 8.01.2015Początek roku z Galerią Rusz – czyli jak dotrzeć do nieba, nie rozmieniając życia na drobne„Kto lubi drobne?” – pyta Galeria Rusz. I odpowiada: „chyba tylko żebracy i kasjerki”. Pozostali raczej wolą grube. Czemu więc, mimo najgłębszych potrzeb i pragnień, nie przekształcamy życia w drogocenny byt, tylko rozmieniamy na drobne?
0 1 0 0 0 8.01.2015Sodexo otwiera sklep convenienceFirma Sodexo Polska On-site Services otworzyła pierwszy w Polsce sklep typu convenience pod marką C-Store by Sodexo. Placówka została uruchomiona z początkiem grudnia na terenie Oxygen Parku przy ul. Jutrzenki 137 w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.01.2015Gothaer wybrał agencję PRPrzetarg na obsługę public relations towarzystwa ubezpieczeń Gothaer wygrała agencja Zoom Bsc. Zajmie się realizacją działań PR w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej, a ponadto komunikacji eksperckiej.
0 1 0 0 0 8.01.2015Młode lwy budzą się w styczniu – ruszają zgłoszenia do Young Creatives 2015Rozpoczęto nabór zgłoszeń do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły kreatywne mogą nadsyłać zgłoszenia do 30 stycznia.
0 5 0 0 0 8.01.2015Brooklyn Beckham twarzą kampanii Reserved wiosna-lato 2015Należąca do polskiej spółki LPP marka Reserved zaangażowała 15-letniego Brooklyna Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej. Najstarszy syn Davida i jego żony Victorii promuje kierowaną do młodych konsumentów kolekcję wiosenno-letnią.
1 1 0 0 0 8.01.2015Zygmunt Chajzer w kampanii Radia Złote Przeboje zachęca: „Graj o całość!” (wideo)Radio Złote Przeboje rozpoczęło konkurs „Graj o całość!”. Słuchacze stacji codziennie mogą rozwiązywać muzyczne zagadki Zygmunta Chajzera i wygrywać nagrody. Zabawa, która rozpoczęła się 7 stycznia, potrwa kilka miesięcy. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 8.01.2015„Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj. Jej hasło przewodnie brzmi: „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Działania mają pokazać warunki i atmosferę pracy w tej firmie.
0 1 0 0 0 8.01.2015Edelman i Uniwersytet Cambridge zawierają partnerstwo w zakresie Big DataAgencja Edelman oraz Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge zawarły strategiczne partnerstwo, którego celem jest badanie zastosowań technologii predykcyjnych w biznesie i polityce, a także skutków takich praktyk. W ramach współpracy przeprowadzone zostaną badania nad etycznymi i organizacyjnymi implikacjami predykcyjnej analizy Big Data. Sprawdzany będzie jej wpływ na zachowania i zaufanie konsumentów.
1 1 0 0 0 8.01.2015Luksja w jubileuszowej kampanii sprawdza, jakie są Polki (wideo)Wystartowała kampania marki Luksja „Taka jestem”. Skierowana jest do Polek i podkreśla m.in. fakt, że ten brand kosmetyków do mycia i kąpieli jest obecny na polskim rynku od 25 lat.