1 1 0 0 0 11.12.2014Ekstraklasa mówi: „Nie dla rasizmu” (wideo)Piłkarze klubów Ekstraklasy, znani dziennikarze sportowi oraz prezes PZPN wystąpili w spocie społecznym „Nie dla rasizmu”. W filmie zobaczyć można zawodników Cracovii, Górnika Zabrze, Jagiellonii Białystok, Lecha Poznań, Legii Warszawa i Wisły Kraków, a także dziennikarzy sportowych, m.in. Włodzimierza Szaranowicza, Dariusza Szpakowskiego i Michała Pola.
0 1 0 0 0 11.12.2014TNS Polska wydaje książkę z przepisami na świąteczne potrawy z różnych stron świataZ okazji nadchodzącego Bożego Narodzenia agencja badawcza TNS Polska przygotowała książkę kucharską. Zawiera ona 50 przepisów na świąteczne potrawy z pięciu krajów Europy. Narodowe rankingi dań zostały stworzone na podstawie badania firmy.
0 1 0 0 0 11.12.2014Raport IAB Polska na temat perspektyw rozwojowych wideo online w PolsceIAB Polska prezentuje raport „Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce (edycja 2014)”. Zawiera on dane dotyczące rynku wideo w Internecie, omówienie trendów obserwowanych w 2014 r. oraz spodziewane kierunki rozwoju.
0 1 0 0 0 11.12.2014Smartfon i e-mail – jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych (poradnik firmy FreshMail)Wiele wskazuje na to, że urządzenia mobilne spowodowały małą rewolucję w kodowaniu e-mailingów. Obecnie standardem stają się newslettery responsywne, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości ekranu – wynika z badania firmy FreshMail.
0 3 0 0 0 11.12.2014Multiscreening w programach typu talent show – analiza IMMZakończył się sezon popularnych programów typu talent show. Instytut Monitorowania Mediów wybrał „Mam talent” (TVN), „The Voice of Poland” (TVP2) i „Must Be the Music” (Polsat), by przeanalizować zjawisko multiscreeningu w Polsce.
0 1 0 0 0 11.12.2014„Miasta, które angażują” – raport agencji Weber ShandwickJednym z najistotniejszych czynników w kreowaniu reputacji miast jest tzw. miękka władza, czyli reputacja nieuwzględniająca prowadzonej polityki, poziomu ekonomii czy liczby organów porządku i bezpieczeństwa publicznego – wynika z raportu agencji Weber Shandwick. Na pozytywne postrzeganie wpływają m.in. miejscy ambasadorzy i kreatywność mieszkańców.
0 1 0 0 0 11.12.2014Poczta Polska: paczkowa gorączka rośnieW pierwszym tygodniu grudnia (1–7.12) barometr świąteczny Poczty Polskiej osiągnął poziom 152,46 proc. Polacy wysłali w tym okresie o 52,46 proc. więcej paczek niż zwykle.
0 1 0 0 0 11.12.2014Polscy zwycięzcy i wyróżnieni w konkursie European Excellence Awards 2014Partner of Promotion został zwycięzcą w konkursie European Excellence Awards 2014 w kategorii Polska, Rosja, Ukraina. Agencję doceniono za kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus” prowadzoną wspólnie ze Społecznym Komitetem ds. AIDS.
0 5 0 0 0 11.12.2014Krajowa Izba Rozliczeniowa z nową identyfikacją wizualną11 grudnia KIR wprowadziła nową identyfikację wizualną marki korporacyjnej. Zmianie ulegną również wszystkie marki produktowe.
0 1 0 0 0 11.12.2014TVP szuka domu mediowegoTelewizja Polska ogłasza przetarg na usługi planowania i zakupu mediów. Przewidziany budżet wynosi ponad 12 mln zł, z czego kwota 5,718 mln zł rozliczana będzie w formie barterów.