0 2 0 0 0 5.12.2014Reklamy telewizyjne oglądane na YouTube. Które z nich zapamiętano w październiku? Jak je oceniono? – analiza IRCenterJak internauci oceniają reklamy w formacie telewizyjnym prezentowane na YouTube? Na to pytanie starał się odpowiedzieć IRCenter w ramach badania „AdTrends”.
3 1 0 0 1 4.12.2014Polski komiwojażer w czeskiej reklamie T-Mobile. Protest ambasady (wideo)W czeskiej reklamie T-Mobile pokazano sprzedawcę wadliwych telefonów, którego język każe widzowi domyślać się, że ma przed sobą Polaka. Przy granicy handlarz wykorzystuje naiwność czeskiego instruktora narciarskiego, wymieniając jego telefon na wadliwego smartfona. Sposób przedstawienia sprzedawcy wywołał protest polskiej ambasady w Pradze.
1 1 0 0 0 4.12.2014National Geographic promuje blok programowy, tworząc maszynę Goldberga (wideo)Co się stanie, gdy połączymy 9 globusów, 3 opony, kulę bilardową, samochód, zestaw kręgli i wiele przedmiotów codziennego użytku? National Geographic Channel odpowiada na to pytanie w spocie inspirowanym maszyną Goldberga. Promuje blok programowy „Podkręć swoje zwoje”.
0 3 0 0 0 4.12.2014„Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media” – analiza IRCenter i SentiOne (infografika)Internauci deklarują, że najczęściej robią zakupy w e-sklepach Empik.pl i Merlin.pl. Użytkownicy mediów społecznościowych najchętniej kupują online ubrania, kosmetyki i książki lub multimedia. To niektóre wnioski z raportu „Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media”, przygotowanego przez IRCenter i SentiOne.
1 1 0 0 0 4.12.2014Air Canada zabierze Kanadyjczyków do domu na święta (wideo)Linie lotnicze Air Canada zaskoczyły Kanadyjczyków obecnych w londyńskim pubie Liść Klonu. Marka podarowała im bilety, by mogli wrócić do domu na święta.
0 1 0 0 0 4.12.2014„Hashtagnation” – siła pokolenia selfie. Raport agencji Havas WorldwideNiemal dla wszystkich media społecznościowe są główną platformą w kontaktach ze znajomymi. Blisko połowa przyznaje, że marki są zasadniczym elementem ich życia. Lubią, kiedy firmy angażują ich do działania. Charakteryzuje ich wrodzona zdolność rozumienia zasad marketingu. Taki obraz młodej generacji wyłania się z badania „Hashtagnation – marketing dla pokolenia selfie” Havas Worldwide.
0 1 0 0 0 4.12.2014PR od środka – 10. spotkanie Komu KomunikacjaDziesiąte bezpłatne spotkanie Komu Komunikacja odbędzie się 10 grudnia o 18:00 w Centrum Systemów Informatycznych ABB w Krakowie. Przed Bożym Narodzeniem, gdy firmy i instytucje organizują dla pracowników spotkania wigilijne czy wręczają im bony upominkowe, zaproszeni eksperci przyjrzą się praktycznym sposobom prowadzenia skutecznej komunikacji wewnętrznej.
1 1 0 0 0 4.12.2014Połączenie telewizji i wideo w social media w kampanii Opla Mokki (wideo)General Motors Poland rozpoczął kolejny etap kampanii promującej samochód Opel Mokka. Działania reklamowe z udziałem niemieckiej modelki Claudii Schiffer obejmują emisję spotów telewizyjnych, wideo w social media oraz reklamę display.
0 2 0 0 0 4.12.2014Frisco.pl w metrze z beaconamiNa powierzchniach reklamowych stacji Centrum w warszawskim metrze Frisco.pl otworzyło sklepy firmowe wyposażone w beacony. Promuje w ten sposób mobilne zakupy.
2 1 0 0 0 4.12.2014Każde życie ma swój soundtrack – przekonuje marka House (wideo)„Sound Tracks” to kontynuacja kampanii „Every Sound Makes Music” polskiej marki odzieżowej House. Motywem przewodnim projektu są dźwięki towarzyszące codziennemu życiu.