0 1 0 0 0 4.12.2014„Nie zasmucaj znów św. Mikołaja”. CLW zwraca uwagę na sytuację pracowników firm produkujących zabawkiOrganizacja China Labor Watch (CLW) opublikowała raport śledczy dotyczący naruszeń praw pracowniczych w przemyśle zabawkarskim. Badanie objęło 4 fabryki produkujące zabawki m.in. dla firm Mattel, Fisher-Price, Hasbro czy Crayola. Podczas dochodzenia na taśmach produkcyjnych powstawały egzemplarze Barbie, Myszki Miki, Transformersów oraz Parowozu Tomka.
0 1 0 0 0 4.12.2014Pernod Ricard szykuje relaunch Malibu. Wybrał agencje digitalWybrane zostały agencje do obsługi online marki Malibu Rum na 2015 r. Stworzenie platformy kreatywnej, wdrożenie serwisu produktowego, prowadzenie konta na Instagramie oraz obsługę konkursów konsumenckich Pernod Ricard Polska powierzył agencji Digital Kingdom. Opieka nad działaniami na Facebooku oraz kampaniami dispaly pozostanie po stronie Isobaru.
0 1 0 0 0 3.12.2014Tesco wydaje książkę we współpracy z Robertem Makłowiczem„Smak łowi Makłowicz. Świat od przystawki do deseru” to druga książka z autorskimi przepisami krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza. Dostępna jest wyłącznie w sklepach sieci Tesco, z którą współpracuje kucharz.
0 1 0 0 0 3.12.2014Multi Channel Network – nowa sieć reklamowa na polskim rynkuNa rynku zadebiutowała sieć reklamowa Multi Channel Network. Pokieruje nią Jan Roszkiewicz.
0 1 0 0 0 3.12.2014Ryzyko utraty reputacji wśród najważniejszych zagrożeń firm – badanie Deloitte i Forbes InsightsTrzy czwarte firm na świecie jest przekonanych o swojej dobrej reputacji. Niespełna 1/5 organizacji przyznała sobie najwyższą ocenę w zakresie odpowiedniego zarządzania ryzykiem utraty dobrego imienia. Globalne badanie „2014 Global survey on reputation risk. Reputation@Risk”, przeprowadzone przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights pokazuje, że na skutek utraty reputacji najbardziej cierpią przychody firmy oraz wartość marki.
0 1 0 0 0 3.12.2014Biuro reklamy Gazety.pl będzie sprzedawać na wyłączność reklamy na KwejkuBiuro reklamy Gazety.pl rozpoczęło współpracę z serwisem Kwejk.pl. Od 2015 r. będzie sprzedawać tam powierzchnie reklamowe na zasadach wyłączności.
0 2 0 0 0 3.12.2014Ostatnia prosta Donalda Tuska do Brukseli – Press Service Monitoring MediówInformacja o wyborze Donalda Tuska na stanowisko prezydenta Europy zelektryzowała media. Od momentu oficjalnego ogłoszenia nominacji na temat premiera zostało opublikowanych 106,5 tys. materiałów – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 3.12.2014ZFPR protestuje przeciwko „nieuprawnionemu wykorzystywaniu własności intelektualnej agencji” przez Kompanię Piwowarską [aktualizacja]2 grudnia zarząd ZFPR jednogłośnie podjął decyzję o upublicznieniu formalnego protestu dotyczącego przetargu na wybór agencji PR, organizowanego przez Kompanię Piwowarską. Firma wymagała od agencji bezpłatnego przygotowania planu komunikacji dla marek.
0 3 0 0 0 3.12.2014MasterCard promuje płatności internetowe, udostępniając darmowe Wi-Fi [aktualizacja]MasterCard rozpoczął kampanię promującą system płatności internetowych – MasterPass. Marka prowadzi działania na outdoorze, m.in. poprzez udostępnianie bezpłatnego Internetu bezprzewodowego w wybranych wiatach przystankowych w Warszawie.
1 1 0 0 0 3.12.2014Żużlowiec Jarosław Hampel w kampanii marki Proline (wideo)Trwa świąteczna kampania reklamowa marki narzędzi Proline (Profix). Jak wybrać dobre narzędzia na prezent, radzi Jarosław Hampel – żużlowy indywidualny wicemistrz świata.