0 3 0 0 0 27.11.2014Wydatki na reklamę online w branży nieruchomości – raport firmy Blink.plBiura nieruchomości z Poznania i Gdańska za każde kliknięcie w reklamę w wyszukiwarce zapłacą średnio o złotówkę więcej niż firmy z Krakowa. To właśnie poznaniacy i gdańszczanie wykazują największe zainteresowanie zakupem nieruchomości, z kolei wynajmem – warszawiacy. Blink.pl przedstawił wyniki badania określającego warunki konkurowania w branży nieruchomości na rynku reklamy w Google.
0 2 0 0 1 27.11.2014Niemcy najsilniejszą marką w rankingu „Anholt-GfK Nation Brands Index”. Polska w trzeciej dziesiątceW rankingu „Anholt-GfK Nation Brands Index” Niemcy zepchnęły z pierwszego miejsca Stany Zjednoczone, które dominowały przez 5 lat. Polska znalazła się w połowie zestawienia.
0 1 0 0 0 27.11.2014Nivea zachęca do wysyłania tradycyjnych kartek świątecznych12 listopada ruszyła kampania marki Nivea Polska „Pielęgnuj bliskość w święta”. Jej głównym celem jest zachęcenie Polaków do wysyłania bliskim tradycyjnych bożonarodzeniowych kartek z życzeniami.
0 3 0 0 0 26.11.2014Laureaci 7. edycji Retail Marketing AwardsSklep Wittchena w Galerii Mokotów, salon Próchnika w Wola Parku oraz outlet marki Digel w Factory Ursus zostały laureatami 7. edycji konkursu Retail Marketing Awards. Nagrody zostały wręczone 20 listopada.
4 1 0 0 0 26.11.2014Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zachęca młodych, by zostali naukowcami (wideo)Rozpoczęła się kampania internetowa Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Zawód naukowiec”. Jej celem jest pokazanie młodym ludziom – uczniom i studentom – że nauka i rozwijanie zainteresowań wpływają na rozwój osobisty i przyszłą karierę zawodową.
1 1 0 0 0 26.11.2014Zakłady Mięsne Henryk Kania z kampanią poszerzającą linię Maestro (wideo)Zakłady Mięsne Henryk Kania poszerzyły linię produktową Maestro o nowe kategorie. Kampania promująca gamę wędlin i kabanosów rozpoczęła się 21 listopada.
1 1 0 0 0 26.11.2014„Spróbujmy się zrozumieć” – kampania integrująca środowisko osób głuchych z rynkiem pracodawców (wideo)24 listopada w telewizji oraz Internecie rozpoczęła się kampania informacyjna podsumowująca efekty wdrażania projektu „Spróbujmy się zrozumieć”. Ma pokazać możliwość integracji środowiska osób głuchych z rynkiem pracodawców.
0 3 0 0 0 26.11.2014Europejskie jabłka promowane w ChRL i ZEAWystartowała kampania informacyjno-promocyjna „Europejskie jabłka dwukolorowe” Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”. Prowadzona jest w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
0 1 0 0 1 26.11.2014WOMMA: Marketing szeptany przynosi rocznie 6 bln dol. zysków ze sprzedaży (infografika)Marketing szeptany – zarówno off-, jak i online – stoi za 6 bln dol. konsumenckich wydatków każdego roku. Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) opublikowało raport „Return on Word of Mouth”.
0 1 0 0 1 26.11.2014Drzewa zamiast nośników OOH – Grenoble usunie reklamy zewnętrzne [aktualizacja]Grenoble ma stać się pierwszym dużym europejskim miastem, które ograniczy reklamy outdoorowe. Francuska miejscowość leżąca u podnóża Alp w ich miejsce posadzi drzewa.