1 1 0 0 0 25.11.2014Majonez Kętrzyński z kampanią świąteczną (wideo)Rozpoczęła się świąteczna kampania Majonezu Kętrzyńskiego. Jej hasła przewodnie to: „Idą święta – robimy zapasy!” oraz „Gotowy na święta”. Bohaterami wszystkich materiałów są członkowie Kultowej Rodziny, a kreacje utrzymano w stylistyce retro, która konsekwentnie jest stosowana w działaniach promocyjnych marki.
4 2 0 0 0 25.11.2014Dubaj z międzynarodową kampanią reklamową wartą 20 mln dol. (wideo)25 listopada linie lotnicze Emirates wspólnie z wydziałem ds. promocji turystyki i handlu Dubaju rozpoczęły ogólnoświatową kampanię promującą rozmaite oblicza tego miasta. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie. W szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Będzie prowadzona również w Polsce.
0 1 0 0 0 25.11.2014W październiku o 1/3 wzrosła liczba ofert pracy dla pracowników obsługi klienta – analiza Monsterpolska.plPaździernikowe zestawienie ofert pracy portalu Monsterpolska.pl otwiera, jak w poprzednich miesiącach, branża IT. Blisko co czwarte ogłoszenie było kierowane do specjalistów z tej dziedziny. Kolejna w zestawieniu kategoria to obsługa klienta (17 proc.). W porównaniu do września odnotowała wzrost o jedną trzecią.
1 1 0 0 2 25.11.2014LOT i aktorzy Teatru Muzycznego Roma śpiewają półmilionowemu pasażerowi Dreamlinera (wideo)Maciej Kołodziej to półmilionowy pasażer Boeinga 787 Dreamlinera w barwach LOT-u. Na lotnisku powitali go aktorzy Teatru Muzycznego Roma, którzy przygotowali flash mob.
0 1 0 0 0 24.11.2014PTBRiO zaprasza do współtworzenia konferencji CyberRe 5.0Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zaprasza do składania propozycji wystąpień na konferencji CyberRe 5.0. To kontynuacja czterech edycji konferencji CyberResearch – najważniejszego w Polsce wydarzenia poświęconego badaniom cyberprzestrzeni. Na zgłoszenia PTBRiO czeka do 8 grudnia.
0 1 0 0 0 24.11.2014Co piąty Polak prezenty świąteczne kupuje na kredyt – badanie Ipsosu22% Polaków świąteczne prezenty kupuje na kredyt. Średnia wysokość pożyczki na upominki wynosi w Polsce 510 zł – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos na zlecenie Profi Credit.
5 1 0 0 0 24.11.2014Aegon uzbraja konsultantów w animowane filmy (wideo)Towarzystwo ubezpieczeniowe Aegon przygotowało serię filmów rysunkowych. Konsultanci będą je wykorzystywać do prezentacji poszczególnych produktów firmy.
1 1 0 0 0 24.11.2014Dr. Oetker zdradza „sekret królowych wypieków” (wideo)W połowie listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa „Pierniczki i słodkie dekoracje Dr. Oetkera – sekret królowych wypieków”. Zachęca do rodzinnego przygotowywania świątecznych ciastek.
0 4 0 0 0 24.11.2014Agencja Rozwoju Przemysłu ze strategią do 2020 r. oraz nowym logoAgencja Rozwoju Przemysłu wprowadza nową identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie już zachodzą i zajdą w firmie w najbliższych latach.
0 1 0 0 0 24.11.2014W Sieci jest więcej studentek niż studentów – analiza Gemiusa (infografika)Najwięcej osób między 19. a 26. rokiem życia korzysta z Internetu w Mołdawii, a najmniej w Danii. Polska w tym zestawieniu wypada mniej więcej pośrodku. Wśród studiujących internautów w każdym z analizowanych krajów przeważają kobiety, ale to w Polsce jest ich najwięcej – wynika z analizy firmy Gemius.