1 1 0 0 2 13.11.2014Kinowa kampania marki Harman Kardon (wideo)Firma Harman Kardon rozpocznie kampanię reklamową bezprzewodowego systemu audio HD. Reklamy pojawią się w kinach sieci Multikino. Można je także oglądać w Internecie.
0 1 0 0 1 13.11.2014Raport „Kupuję w Internecie 2014” Izby Gospodarki ElektronicznejSpośród 21,6 mln internautów w Polsce ponad 12,5 mln odwiedza sklepy online. Coraz więcej konsumentów docenia to, że e-zakupy można robić przez całą dobę (86 proc.). Zaletą jest też możliwość dostawy do domu (81 proc.) oraz łatwość porównywania ofert (81 proc.) – wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Kupuję w Internecie 2014”.
1 1 0 0 0 13.11.2014Ile zamierza wydać w tym roku na święta polska rodzina – badanie DeloitteTegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina planuje wydać prawie 1160 zł. To najważniejsze wnioski płynące z 17. edycji badania firmy doradczej Deloitte w 16 krajach europejskich i w RPA.
0 1 0 0 0 12.11.2014Rośnie grupa internautów powyżej 60. roku życia – Gemius (infografika)W Polsce w ciągu dziesięciu lat dziewięciokrotnie wzrosła liczba osób po 60. roku życia, które korzystają z Internetu. Mimo to wciąż stanowią one niewielką grupę polskich użytkowników Sieci. Internauci 60+ to głównie mężczyźni. Jest ich prawie dwa razy więcej niż kobiet – wskazują wyniki analizy Gemiusa.
0 2 0 0 0 12.11.2014Piwowarzy z browaru Bosman reklamują piwo tej markiMarka Bosman (Carlsberg Polska) rozpoczęła kampanię billboardową pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”. Biorą w niej udział piwowarzy, którzy realizują się zawodowo, oddając się swojej pasji.
0 3 0 0 0 12.11.2014Warszawa na tle światowych miast w raporcie „Networked Society City Index 2014” Ericssona i SwecoFirmy Ericsson i Sweco opublikowały raport „Networked Society City Index 2014”. Ranking prezentuje 40 miast uszeregowanych pod względem parametrów związanych z ICT: dostępności, wykorzystania, inwestycji w rozwój ekonomiczny, społeczny i środowisko naturalne.
0 2 0 0 0 12.11.2014„Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie” – uważa większość konsumentów (badanie MEC)Marka, opakowanie i strona producenta – do wpływu tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy się chętniej niż do wpływu reklamy. Tylko 6 proc. polskich internautów twierdzi, że reklama telewizyjna działa bardziej na nich niż na innych Polaków. Lwia część uważa, że jest odwrotnie – wynika z badania MEC i prof. Dariusza Dolińskiego z SWPS.
1 0 0 0 0 12.11.2014Co zrobią George Clooney i Jean Dujardin dla Nespresso? (wideo)George Clooney wystąpił w kolejnej odsłonie kampanii „What else?” Nespresso. Towarzyszy mu Jean Dujardin (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”). Działania promocyjne rozpoczęły się 8 listopada.
0 1 0 0 1 12.11.2014„Obsługa klienta w social media” – raport agencji Wobuzz20% internautów nie dzieli się z markami swoimi negatywnymi doświadczeniami konsumenckimi. Niemal 2/3 badanych lubi, kiedy marka odpowiada im w humorystyczny sposób, ale 71% nie lubi żartów na swój temat – wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez agencję Wobuzz.
3 1 0 0 0 12.11.2014Sałata na bieżni, spadochronie i kozetce – Fit & Easy rozpoczyna kampanię telewizyjną (wideo)8 listopada ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna promująca sałaty Fit & Easy. Na potrzeby działań przygotowano trzy 15-sekundowe spoty.