1 1 0 0 0 7.11.2014Malinowy Fervex promowany w telewizji (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciw objawom grypy i przeziębienia Fervex w wersji o smaku malinowym. Billboard sponsorski łączący elementy 3D z tradycyjnym filmem emitowany jest przy wybranych programach.
0 1 0 0 0 7.11.2014Laureaci Mixx Awards 2014. „Zwrotka” Żywca z nagrodami Best in Show i Innovation Award6 listopada IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe prowadzone w Internecie. Statuetkę Best in Show otrzymała „Zwrotka” Żywca autorstwa agencji Gong. Ta kampania zdobyła także przyznaną po raz pierwszy Innovation Award.
1 1 0 0 0 7.11.2014Pakiet „Bezpieczne dziecko” w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej MetLife (wideo)Marka MetLife rozpoczęła promocję pakietu ubezpieczeniowego „Bezpieczne dziecko”. Głównym bohaterem tej reklamy, jak i całej prowadzonej aktualnie kampanii, jest Snoopy – postać psa stworzona w 1950 r. przez Charlesa M. Schulza, znana z komiksu „Fistaszki” („Peanuts”).
0 3 0 0 0 7.11.2014„Fanpage Trends” – październik 2014 r.O ile sukces Wardęgi na YouTube nie miał żadnego przełożenia na wzrost jego popularności na Twitterze, o tyle na Facebooku zmienił sporo. Prankster zyskał w październiku 134 tys. fanów, a jego profil rósł najszybciej na polskim Facebooku – wynika z raportu „Fanpage Trends” przygotowanego przez Sotrendera.
1 1 0 0 0 7.11.2014Vlogerzy gotują w kampanii Wedla (wideo)Rozpoczęła się kampania „W kuchni z E.Wedel”. W jej ramach vlogerzy – m.in. Lekko Stronniczy i Kuba Jankowski – pod okiem cukiernika Janusza Profusa przygotują potrawy z wykorzystaniem produktów marki.
0 1 0 0 0 7.11.2014Allegro i InPost ogłaszają strategiczną współpracęAllegro i InPost zawarły porozumienie o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. W opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca będzie mógł dodać nowe możliwości: wysyłkę do Paczkomatów InPost i list polecony dostarczany przez kuriera.
0 1 0 0 0 7.11.2014Czy walka o wyborcę toczy się również w Internecie? – analiza GetResponse, Sotrendera i Bluerank (infografika) [aktualizacja]Cztery partie na 21 wysyłają wyborcom newslettery. Również 4 partie odpowiedziały na pytanie zadane drogą e-mailową. Wszystkie są obecne na Facebooku, 15 z nich komunikuje się za pomocą Twittera, a 17 prowadzi kanał YouTube. Szukając informacji o kandydacie w Google, najszybciej trafimy na reprezentanta PiS, PSL i KNP – wynika z badania GetResponse, Sotrendera oraz Bluerank.
0 2 0 0 0 6.11.2014Warszawskie Centrum Expo XXI zmienia nazwę, logo i strategię komunikacyjnąWarszawskie Centrum Expo XXI prezentuje nowe oblicze. Obiekt eventowy funkcjonuje teraz pod nazwą Expo XXI Warszawa. Od listopada posługuje się też nowym logo i identyfikacją wizualną. Zmiana wizerunku związana jest z wdrożoną we wrześniu strategią zmiany pozycjonowania obiektu ze specjalizacji targowej na multivenue.
0 1 0 0 0 6.11.2014Universal McCann restrukturyzuje zespół digitalDom mediowy Universal McCann restrukturyzuje dział digital, skupiając kompetencje programmatic buying, social, display oraz content marketing w jednym miejscu. Nowy zespół poprowadzi Iwona Suwińska, która awansuje na stanowisko digital operations manager. Będzie podlegać Annie Gruszce, chief digital officer. Z agencją rozstaje się Jarosław Pająk.
0 1 0 0 0 6.11.2014„Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja?” – 15. konkurs Galerii Plakatu AMSRozpoczyna się piętnasta edycja konkursu Galerii Plakatu AMS. Będzie przebiegać pod hasłem „Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja?”.