1 1 0 0 0 6.11.2014Techland zatrudnia konsultanta ds. zombie (wideo)Na 27 stycznia 2015 r. zaplanowano premierę gry „Dying Light”, w której zadaniem gracza jest przetrwać w świecie pełnym zombie. Jej producent, polskie studio Techland zdradza, jak powstawały sceny z udziałem nieumarłych. Przedstawia przy tym swojego konsultanta ds. zombie.
0 1 0 0 0 6.11.2014Na rynku reklamy telewizyjnej wzrostowa dynamika po trzech kwartałach 2014 r. i dobre perspektywy na koniec roku – StarlinkReklama telewizyjna odnotowała ponad 6-procentowy wzrost i ma za sobą bardzo udane trzy kwartały. Wielkość rynku telewizyjnego Starlink wycenia na 2 661,5 mln zł, uwzględniając wszystkie formy reklamy.
0 1 0 0 0 6.11.2014Media Markt wybierze agencję reklamowąDo przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt zaproszono pięć agencji kreatywnych. Jedna z nich zajmie się opracowaniem długofalowej strategii sieci.
2 1 0 0 0 6.11.2014Barbie z młotkiem – GoldieBlox w reklamie nawiązującej do spotu Apple (wideo)GoldieBlox powraca z kolejną reklamą wymierzoną w stereotypowe i seksistowskie poglądy. Marka zabawek uświadamia odbiorcom, że również dziewczynki chcą i potrafią konstruować, a wmawianie im, że uroda jest ważniejsza od intelektu, jest krzywdzące.
1 4 0 0 0 6.11.2014Iwona Guzowska i Dariusz Michalczewski w pojedynku dla bokserów i nie tylko (wideo)Rozpoczęła się II edycja kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko”. Mistrzowie świata w boksie – Iwona Guzowska i Dariusz Michalczewski – zwracają w niej uwagę na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce.
1 1 0 0 0 6.11.2014Garnier z kampanią wprowadzającą na polski rynek Miracle Cream (wideo)6 listopada rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek produkt przeciwzmarszczkowy Garniera – Miracle Cream. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i prasie.
0 1 0 0 0 6.11.2014Kreatura 2014 – nominacjeJury 18. edycji konkursu Kreatura obradowało 4 listopada. Przyznało 36 nominacji, 12 statuetek oraz Grand Prix. Przewodniczył mu Mariusz Pitura, executive creative director Lemon Sky JWT.
1 1 0 0 0 6.11.2014Nadzwyczajna moc wody Vytautas w spocie z okazji Halloween (wideo)Woda Vytautas, której reklama uznana została przez serwis Adweek za najdziwniejszą kreację 2012 r., przypomniała o sobie przy okazji obchodzonego niedawno Halloween. Tym razem marka w równie absurdalnym stylu pokazuje, jak działa spożycie jej produktu.
1 1 0 0 0 6.11.2014Interaktywny kosmonauta zaprasza przechodniów na film „Interstellar” (wideo)W Warszawie, Łodzi i Krakowie stanął nośnik reklamowy, który wchodzi w interakcje z otoczeniem. Promuje film „Interstellar”.
0 1 0 0 0 6.11.2014HG Intelligence i Kontakt.io zainwestują w smart citiesKrakowskie spółki HG Intelligence i Kontakt.io rozpoczną współpracę nad rozwiązaniami, które w przyszłości mają przysłużyć się mieszkańcom dużych, średnich i małych miast. Zajmą się m.in. optymalizowaniem komunikacji miejskiej w Krakowie i pomiarem zanieczyszczenia powietrza.