0 2 0 0 1 28.10.2014W Internecie kupujemy bardziej racjonalnie. Wygrywają znane marki – „MEC Shopper Report”15% internautów deklaruje, że woli zakupy w Sieci niż w galeriach handlowych. 9% robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W Internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych. Kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez znajomych – wynika z badania „MEC Shopper Report”.
0 5 0 0 0 28.10.2014Kandydat Kętrzyński – wyborcza kampania majonezuRuszyła kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego. Kreacje nawiązują do plakatów wyborczych. Kandydat nr 1 na liście zakupowej promuje się na billboardach, w mediach, na ulotkach, prowadzi też działania w Internecie. Jego hasła to: „Kandydat nr 1 na Twojej liście” oraz „Najlepszy kandydat do sałatek, kanapek, jajeczek”.
0 3 0 0 1 28.10.2014Coffeeheaven znika z Warszawy. Costa Coffee rozpoczyna drugi etap rebrandingu [aktualizacja]Marka Costa Coffee rozpoczęła drugi etap rebrandingu, w ramach którego pozostałe warszawskie kawiarnie Coffeeheaven zmienią nazwę i wystrój. Działania rozpoczęły się z końcem sierpnia br.
1 1 0 0 0 27.10.2014Bohaterowie Tolkiena przypominają pasażerom Air New Zealand o zasadach bezpiecznej podróży (wideo)Postacie znane z książek J. R. R. Tolkiena pojawiły się w spocie linii lotniczych Air New Zealand. Hobbici, orkowie i czarodziej tłumaczą pasażerom zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotu. W filmie występuje też m.in. Peter Jackson.
0 1 0 0 0 27.10.2014E-commerce PWN zacieśnia współpracę z AllegroGrupa PWN rozwija współpracę z Allegro. W jej wyniku powstaje oferta dla klientów Liderii, która obejmie akcje dotyczące poszczególnych wydawnictw, autorów i serii wydawniczych.
1 3 0 0 0 27.10.2014Ekomersy 2014 przyznane (wideo)22 października po raz trzeci zostały wręczone Ekomersy – wyróżnienia dla produktów, usług i osób przyczyniających się do rozwoju handlu internetowego. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Rafał Brzoska (założyciel Grupy Integer), Paczkomaty InPost, PayU, Brand24 czy Go.pl.
0 1 0 0 0 27.10.2014„Lubię na podłodze” – facebookowa akcja promująca badania profilaktyczneNa portalu społecznościowym Facebook od początku października użytkowniczki publikują dwuznaczne statusy. Można dowiedzieć się z nich, że panie m.in. „lubią na...” stole, podłodze czy szafce. Ta akcja ma zwrócić uwagę kobiet i mężczyzn na potrzebę regularnych badań.
1 4 0 0 0 27.10.2014Przesłanie dla zagonionej cywilizacji w kampanii reklamowej Galerii Faras (wideo)Muzeum Narodowe w Warszawie prowadzi kampanię reklamową nowej Galerii Faras. Działania mają przypominać o tym, że w stolicy znajduje się skarb kultury o randze światowej.
1 1 0 0 0 27.10.2014Kilkulatki przeklinają, walcząc z seksizmem (wideo)Co jest gorsze – kilkuletnie dziewczynki wykrzykujące niecenzuralne słowa czy seksistowskie traktowanie kobiet? To pytanie zadaje marka Fckh8.
1 1 0 0 0 27.10.2014Trudny poranek Plushaka w spocie Plusha (wideo)Marka Plush rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii z udziałem niepokornego brand hero. Tym razem w spocie Plushak budzi się rano po suto zakrapianej imprezie.