0 3 0 0 0 23.10.2014Najbardziej opiniotwórcze media września: dzienniki znów na prowadzeniu (IMM)„Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i RMF FM były najczęściej cytowanymi mediami we wrześniu 2014 r. – wynika z analizy IMM. Kolejne miejsca zajęły: tygodnik „Wprost” oraz stacja TVN24.
0 1 0 0 0 23.10.2014Polskie Radio wybrało konsorcjum firm Communication Unlimited i Isobar PolandKampanię z okazji 90-lecia istnienia Polskiego Radia przygotuje konsorcjum agencji Communication Unlimited i Isobar Poland. Firmy zostały wyłonione w wyniku wielomiesięcznej procedury konkursowej.
1 1 0 0 0 23.10.2014Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)Dr Oetker w nowej kampanii informuje o nowości w portfolio Słodkiej Chwili.
0 1 0 0 0 23.10.2014Medialność recesji na stabilnym poziomieNa stałym, niskim poziomie utrzymuje się wskaźnik medialności recesji – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość WMR we wrześniu wyniosła 127 punktów, wobec 130 w sierpniu. To spadek o niecałe 2 proc., choć część treści wieszczyło obniżkę koniunktury w związku z deflacją, jaka pojawiła się w naszym kraju.
0 1 0 0 0 23.10.2014Edelman Polska i ProCreation tworzą wspólną ofertęPolski oddział firmy Edelman oraz agencja interaktywna ProCreation nawiązały strategiczną współpracę. Stworzą wspólną ofertę, która ma odpowiadać na potrzeby komunikacyjne klientów obu agencji.
1 1 0 0 1 23.10.2014Wizyta w Małopolsce alternatywą dla oglądania telewizji w kampanii promocyjnej regionu (wideo)Spot „Nie masz co robić w weekend? Przyjedź do Małopolski!” to kolejny film, który z przymrużeniem oka promuje uroki regionu. Jego bohaterowie planują spędzić dzień przed telewizorem. Niespodziewane zdarzenie sprawia, że wyruszają w podróż.
1 1 0 0 0 23.10.2014Balerina promuje NeoFuraginę (wideo)Ruszyła kampania reklamowa leku na zakażenie dolnych dróg moczowych – NeoFuraginy. W jej ramach powstał 30-sekundowy spot zatytułowany „Premiera”.
0 1 0 0 0 23.10.2014Off Piotrkowska cudem PolskiDo 26 września 2014 r. można było oddawać głosy na 7 nowych cudów Polski w czwartej edycji plebiscytu miesięcznika „National Geographic Traveler”. Pismo ogłosiło wyniki. Zwycięzcą okazała się Off Piotrkowska – zespół lokali i pracowni artystów i projektantów zlokalizowany w starej fabryce.
1 1 0 0 0 23.10.2014Ikea na Halloween ze spotem nawiązującym do „Lśnienia” Kubricka (wideo)Ikea w 90-sekundowym spocie przygotowanym z okazji zbliżającego się Halloween parodiuje „Lśnienie” Stanleya Kubricka. Mały chłopiec na czerwonym rowerku przemierza sklepowe alejki.
1 1 0 0 0 23.10.2014„Weźże gadaj ciszej!” – Kraków walczy z głośnymi rozmowami telefonicznymi w tramwajach (wideo)1 listopada w Krakowie ruszy kampania „Weźże gadaj ciszej!”. Emitowane w tramwajach i autobusach animowane filmy będą zwracać uwagę na to, że pojazdy te nie są dobrym miejscem do prowadzenia głośnej konwersacji przez telefon.