0 3 0 0 0 23.10.2014Usługi dla biznesu promowane na outdoorzeWystartowała kampania wizerunkowa Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych. Działania prowadzone są pod hasłem „Get Real”.
1 1 0 0 0 22.10.2014KER: Reklama Orange wprowadza w błąd, Profi dyskryminuje kobiety (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot Orange „Wybierz swój numer” wprowadza konsumentów w błąd. Za dyskryminującą kobiety komisja uznała z kolei reklamę zup Profi.
0 1 0 0 0 22.10.2014Aegon TU na Życie, Idea Bank, Open Finance i Raiffeisen Bank Polska ukarane za umowy o polisolokatyCztery decyzje administracyjne, 24 postępowania w toku oraz propozycje zmian regulacyjnych – to działania UOKiK dotyczące tzw. polisolokat. Urząd nałożył kary finansowe o łącznej wysokości ponad 50 mln zł na firmy Aegon TU na Życie, Idea Bank, Open Finance i Raiffeisen Bank Polska.
0 1 0 0 0 22.10.2014Pomiar kompetencji pracowników szczególnie ważny w dziale sprzedaży – badanie SW Research56% badanych w projekcie firmy Effectiveness i agencji SW Research uważa, że pomiar kompetencji pracowników jest szczególnie ważny w dziale sprzedaży. Regularnie raz na rok dokonuje go jednak tylko 28% respondentów.
0 3 0 0 0 22.10.2014Reklama OOH po trzech kwartałach 2014 r. z niższymi przychodamiWielkość sprzedaży w trzecim kwartale 2014 r. wyniosła ponad 102 mln zł. To kwota niższa o 2,4% w stosunku do tej osiągniętej w analogicznym okresie roku poprzedniego – wskazują dane o przychodach ze sprzedaży na rynku OOH firm podlegających Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
0 1 0 0 0 22.10.2014Co przyniesie 2015 rok na polskim rynku e-commerce? (ATM)Rośnie liczba Polaków robiących zakupy w Internecie. Za sprawą coraz silniejszej konkurencji e-sklepy muszą jednak sprostać nowym wyzwaniom. ATM – właściciel i operator ogólnopolskiej sieci światłowodowej ATMan oraz dostawca usług centrów danych w Polsce – wskazuje najważniejsze zagadnienia na nadchodzący rok.
0 1 0 0 0 22.10.2014TNS Consumer Index rekordowo wysokiPo trzech kolejnych okresach poprawy wskaźnik nastrojów konsumenckich – TNS Consumer Index – w październiku osiągnął wartość najwyższą od kilku lat. Jest lepszy o 3,9 punktu od dotychczasowego najlepszego wyniku osiągniętego w czerwcu br.
0 3 0 0 0 22.10.2014Zagrożenia i nadzieje współczesnej zachodniej cywilizacji na billboardach Galerii RuszPaździernikowe billboardy Galerii Rusz to opowieść o współczesnym człowieku Zachodu. Zagubiony w świecie konsumpcji, zaczyna on pożerać samego siebie („Konsument”). Poddany procesowi przemiany duchowej („Proces”) – po trzech dniach powstaje z martwych i rodzi się do nowego życia („Bestseller”). Kreacje można oglądać w Toruniu oraz Warszawie.
1 1 0 0 0 22.10.2014Skutecznie zaplanuj marketing na rok 2015 – Nowy Kongres Online Marketing 2014/2015Już 20 listopada w Warszawie odbędzie się Nowy Kongres Online Marketing 2014/2015. Praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak.
0 1 0 0 0 22.10.2014Poczta Wp.pl najpopularniejsza, Gmail rośnie w siłę – analiza GemiusaSiedmiu na dziesięciu polskich internautów korzysta z popularnych serwisów pocztowych. Użytkownicy Sieci najczęściej wybierają pocztę Wp.pl. Często korzystają też z kilku portali, które pozwalają komunikować się za pomocą e-maili – wynika z analizy Gemiusa.