0 1 0 0 0 14.10.2014Plus rozwija system obsługi klientaPolkomtel rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług. Nowe aplikacje zostaną zintegrowane z istniejącymi i działającymi już systemami Polkomtelu, tworząc spójną platformę dla całej Grupy Polsat.
0 2 0 0 0 14.10.2014„Masz prawo wiedzieć” – przekonuje TV RepublikaTelewizja Republika rozpoczęła kampanię reklamową. Działania pod hasłem „Masz prawo wiedzieć” prowadzone są na outdoorze.
1 2 0 0 0 14.10.2014„Wielkie nieba!” – kampania LOT-u (audio)14 października Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły kampanię reklamową „Wielkie nieba!”. Działania prowadzone przez 6 dni będą informowały o obniżeniu cen biletów lotniczych w sezonie jesienno-zimowym.
1 1 0 0 0 14.10.2014Agnieszka Jastrzębska promuje oszczędzanie w Idea Banku (wideo)Dziennikarka i autorka bloga jastrzabpost.pl – Agnieszka Jastrzębska – promuje oszczędzanie na lokacie Happy w Idea Banku. Spot z jej udziałem jest kolejnym w ramach nowej odsłony programu „Duma przedsiębiorcy”.
3 2 0 0 0 14.10.2014Agnieszka Dygant, Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski promują Formułę Stacjonarną w Play (wideo)Play odświeża swoją ofertę z zakresu telefonii stacjonarnej. Operator wprowadza Formułę Stacjonarną, a w jej reklamach występują Agnieszka Dygant, Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski.
0 4 0 0 4 14.10.2014Trwa głosowanie na logo Polski14 października o 11:00 rozpoczęło się internetowe głosowanie na logo Polski. Głosować mogą wszyscy Polacy mieszkający w kraju i poza jego granicami.
0 1 0 0 0 14.10.2014Centra obsługi klienta będą działać mobilnie – raport IS (infografika)Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc.) i krótki czas wdrożenia (30 proc.) – to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wprowadzenie systemu contact center. Należąca do Orange Polska firma Integrated Solutions zrealizowała badanie dotyczące potrzeb polskich przedsiębiorstw w zakresie tych rozwiązań.
0 1 0 0 0 14.10.2014Ranking Interbrand 2014: marka Apple warta 119 mld dol.Firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najcenniejszych globalnych marek w 2014 r. Na podium ponownie znajdują się Apple, Google i Coca-Cola.
4 1 0 0 0 14.10.2014Jak Thor sprawdzi się w PZU? – kampania emloyer branding ubezpieczyciela (wideo)14 października rozpoczyna się kampania pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej głównym bohaterem jest nordycki bóg Thor, który ubiega się o pracę w firmie.
0 1 0 0 0 14.10.2014Komu Komunikacja 29 października w ICE Kraków Congress Centre29 października w Krakowie odbędzie się ósme spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W ICE Kraków Congress Centre zaproszeni goście będą dyskutować wraz z uczestnikami o komunikacji w branży MICE (meetings, incentives, conferences, events).