0 3 0 0 0 8.10.2014„Się słucha się” – kampania reklamowa radiowej Czwórki8 października rozpoczyna się kampania wizerunkowa Czwórki – Polskiego Radia. Działania reklamowe w kinach, prasie, na outdoorze, w Internecie oraz w formie niestandardowej prowadzone będą w ośmiu miastach. Kampanię poprzedzał etap teaserowy.
0 1 0 0 0 8.10.2014Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2014Wyłoniono laureatów oraz przyznano wyróżnienia w 14. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Publikacje oceniano w pięciu kategoriach: Biuletyn wewnętrzny, Biuletyn zewnętrzny, Biuletyn elektroniczny, Biuletyn instytucji i Projekt jednorazowy.
1 1 0 0 0 8.10.2014Total stawia na branded content – sportowcy i mechanicy opowiadają o samochodach (wideo)Marka olejów Total rozpoczęła kampanię branded content. Na stronie www.teamtotal.pl prezentuje filmy, w których Klaudia Podkalicka, Waldemar Michalski i Jakub Wysocki opowiadają o sportach motorowych z perspektywy zawodników i mechaników.
0 1 0 0 0 8.10.2014Festiwale i wydarzenia sportowe najpopularniejszymi eventami III kwartału 2014 r. – analiza firmy eBilet.plTrzeci kwartał 2014 r. na portalu eBilet.pl należał do festiwali muzycznych, które, aby przyciągnąć fanów, albo poszerzają program o atrakcje z innych dziedzin sztuki, albo skupiają się na wybranym gatunku. W tym okresie bilety na festiwale stanowiły około 70% wydatków na muzykę. Kolejną popularną kategorią był sport.
0 1 0 0 0 8.10.2014Krystyna Loska w reklamach Orange ostrzega przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymiOrange Polska rozpoczął kampanię, której celem jest uwrażliwienie odbiorców na praktyki nieuczciwych przedstawicieli handlowych firm telekomunikacyjnych. Akcja będzie prowadzona w prasie, radiu oraz na nośnikach BTL. Do udziału w kampanii zaproszono Krystynę Loskę.
1 1 0 0 0 8.10.2014„Klucz do Twoich pasji” – kampania BMW (wideo)Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na polski rynek samochód BMW serii 2 Active Tourer. Hasło działań brzmi: „Klucz do Twoich pasji”.
0 1 0 0 0 8.10.2014Aflofarm przedłuża umowę z domem mediowymAflofarm powierzył Mindshare budżet mediowy na 2015 r. Agencja czwarty rok z rzędu będzie obsługiwać firmę.
1 1 0 0 0 8.10.2014Fiesta Mexicana marki Subway (wideo)6 października marka Subway rozpoczęła promocję „Fiesta Mexicana”. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 8.10.2014UOKiK wybrał producenta spotów o prawach konsumentówAgencja S4 z Krakowa zrealizuje filmy do kampanii o nowych prawach konsumenckich. Efekty jej pracy można będzie oglądać na początku przyszłego roku na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2 5 0 0 1 8.10.2014McDonald’s z kampanią „Nasze produkty, Twoje pytania” i kawą za darmo (wideo)Ruszyła kampania McDonald’s Polska pod hasłem „Nasze produkty, Twoje pytania”. Jej cel to podkreślenie jakości oferty produktowej firmy. Od poniedziałku 13 października przez dwa tygodnie będzie też serwowana bezpłatna kawa.