1 1 0 0 0 6.10.2014Jaś Fasola jako wojownik kung-fu w reklamie Snickersa (wideo)Rowan Atkinson wystąpił w reklamie batonika Snickers. Jako niezdarny Jaś Fasola skrada się wraz z grupą wojowników kung-fu.
0 2 0 0 0 6.10.2014Galeria Kaskada zamienia wiaty przystankowe w garderobyW październiku rozpoczęła się niestandardowa kampania z wykorzystaniem wiat przystankowych AMS. Szczecińska Galeria Kaskada zamieniła te miejsca w garderoby.
4 4 0 0 0 6.10.2014Król Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc za kierownicą w reklamach ofert dla firm w Play (wideo)2 października rozpoczęła się kampania reklamowa marki Play. Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski ponownie grają w spotach promujących oferty dla biznesu.
3 1 0 0 0 6.10.2014„Zrób coś dobrego, zanim zostaniesz zombie” – Fox i Dawca.pl o transplantologii (wideo) [aktualizacja]Telewizja Fox i organizacja Dawca.pl rozpoczynają akcję „Zanim zostanę zombie”, której celem jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie transplantologii. Inicjatywa wykorzystuje popularność serialu „The Walking Dead”, którego piąty sezon będzie miał w Polsce premierę 13 października.
2 2 0 0 0 6.10.2014Agustin Egurrola w kampanii „Akademia tańca TeleToon+” (wideo)6 października odbędzie się polska premiera serialu „Akademia tańca”. Można go będzie oglądać w stacji TeleToon+. Kampania filmu zachęca dzieci do aktywności ruchowej. Do akcji zaangażowano choreografa Agustina Egurrolę.
2 1 0 0 0 6.10.2014Fruktajl reklamowany jako pogromca pączków i babeczek (wideo)Tymbark rozpoczął kampanię promocyjną Fruktajlu. W billboardach sponsorskich przedstawia produkt jako alternatywę dla słodkich przekąsek.
1 1 0 0 0 6.10.2014Kampania wprowadzająca na polski rynek urządzenie Volume 24 Rowenty (wideo)Marka Rowenta rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek urządzenie do stylizacji włosów – Volume 24. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji. Kampania potrwa do 9 listopada.
0 1 0 0 0 6.10.2014Znamy finalistów 12. edycji konkursu Złote SpinaczeJury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do finału w dwudziestu siedmiu kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014. Zwycięzców poznamy 5 grudnia.
1 2 0 0 0 6.10.2014Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia i rozpoczyna kampanię z udziałem Bogusława WołoszańskiegoLiberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Rozpoczyna również kampanię, której twarzą został Bogusław Wołoszański znany z programu „Sensacje XX wieku”.
0 1 0 0 0 6.10.2014Rynek telekomunikacyjny w Polsce – w 2014 r. blisko wyhamowania spadkuW 2013 r. wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce wyniosła 44,7 mld zł. W porównaniu do roku poprzedniego to spadek o blisko 4% – wynika z raportu „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2014. Prognozy rozwoju na lata 2014–2018”, przygotowanego przez PMR. Przekładało się to na strategie głównych graczy. W bieżącym roku rynek również ma stracić, choć skala spadku będzie mniej dotkliwa.