0 1 0 0 0 1.10.2014Katarzyna Sośnierz i Wojciech Dagiel zakładają agencję Lvov1 października rozpoczyna działalność agencja Lvov. Jej założycielami i właścicielami są Katarzyna Sośnierz, była dyrektor kreatywna Grey Worldwide Warsaw i Wojciech Dagiel, były dyrektor kreatywny Havas Worldwide Warsaw.
1 1 0 0 0 1.10.2014„Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!” reklamowane w telewizji (wideo)1 października rozpoczęła się kampania telewizyjna Mleka Łagodnego firmy Polmlek. Koncentruje się na przedstawieniu cech produktu takich jak obniżona wartość laktozy, lekkostrawność i naturalnie słodki smak przy zachowaniu wartości odżywczych zwykłego mleka.
0 2 0 0 0 1.10.2014Converse z kampanią promującą linię Proudly ImperfectNawet codzienne, często rutynowe czynności nie muszą być nudne – przekonuje w swojej kampanii marka Converse. Promuje w ten sposób nową linię obuwia.
1 1 0 0 0 1.10.2014Marka Jawo promuje się przed programami telewizyjnymi (wideo)Rozpoczęła się kampania promocyjna firmy Jawo, producenta dań mrożonych. Marka będzie reklamować swoje produkty w telewizji.
1 1 0 0 0 1.10.2014Marcin Dorociński w spocie PZU przestrzega przed zdarzeniami losowymi (wideo)1 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania polis mieszkaniowych PZU. W spocie reklamowym Marcin Dorociński przekonuje, że zdarzenia losowe mogą przydarzyć się każdemu, a ceny ubezpieczenia są znacznie niższe, niż się powszechnie uważa.
0 2 0 0 0 1.10.2014„Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej w Polsce” – raport firmy ConversionJak polskie serwisy wykorzystują możliwości, które dają im narzędzia analityczne? Jak dużo wiedzą o użytkownikach? Według raportu przygotowanego przez Conversion – dużo mniej, niż mogłyby wiedzieć, gdyby korzystały z większej liczby narzędzi lub efektywniej wykorzystywały te, które już mają.
1 6 0 0 0 1.10.2014Kampania wprowadzająca na polski rynek smartfon Sony Xperia Z3 (wideo)Ruszyła kampania wprowadzająca na polski rynek smartfon Sony Xperia Z3. Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę oraz Internet.
1 7 0 0 0 1.10.2014Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii (wideo)Ruszyła ostatnia odsłona kampanii „Łódź pozdrawia”. Promowane są w niej m.in. październikowe festiwale odbywające się w tym mieście.
0 1 0 0 0 1.10.2014Prudential wybrał agencję reklamowąMarka Prudential rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Zwyciężyła agencja BBDO.
0 4 0 0 0 1.10.2014Forum „Nowe japońskie technologie. Sztuka cyfrowego obrazu” – relacjaPierwsza edycja Forum „Nowe japońskie technologie. Sztuka cyfrowego obrazu” odbyła się 26 września w Krakowie. Prelekcje dotyczyły cyfrowej fotografii, grafiki, poligrafii i digital signage. Podczas spotkania omówiono również wpływ nowoczesnych technologii na rozwój japońskiej sztuki.