1 1 0 0 0 22.09.2014Snoopy i niebieski dywan w reklamach MetLife (wideo)22 września rozpoczęła się kampania reklamowa MetLife – firmy z branży rozwiązań ubezpieczeniowych, emerytalnych i inwestycyjnych. Celem jest przedstawienie jej jako przedsiębiorstwa działającego globalnie oraz budowanie świadomości tej marki. Główne hasło działań brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.
0 1 0 0 0 22.09.2014Systemy multimedialne w rękach marketerów i ludzi reklamy podczas IMSE 20148 i 9 października w Expo Kraków odbędzie się wydarzenie prezentujące szeroką gamę rozwiązań multimedialnych. Integrated Multimedia Systems Event – IMSE 2014 będzie okazją do poznania nowych technologii i produktów oraz możliwości ich wykorzystania w biznesie, reklamie, architekturze, edukacji i kulturze.
5 4 0 0 0 22.09.2014Dwaj ludzie z szafą firmy Agata Meble (wideo)Producent mebli Agata Meble z okazji sponsorowania Festiwalu Filmowego w Gdyni przygotował akcję nawiązującą do najsłynniejszego wykorzystania mebli w polskich filmach.
1 1 0 0 0 22.09.2014Martwe dzieci nie wrócą do domu – kolejny spot MSW (wideo)Trzy miesiące po opublikowaniu spotu „Smutny autobus” Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zamieściło w Internecie kolejną animację – „Kosmos”. Tym razem bohaterami reklamy są dzieci, a tematem – kontrola autobusów szkolnych.
0 1 0 0 0 21.09.2014„Bank detaliczny przyszłości” – raport Bain & CompanyUtrzymanie klienta i możliwość konkurowania z nowymi graczami na rynku zależy od tego, na ile szybko i sprawnie banki rozwiną usługi mobilne. Dla 60% banków będzie to jednak proces długoterminowy i wymagający od klienta cierpliwości. Pokazują to wyniki badania „Bank detaliczny przyszłości”.
2 1 0 0 0 21.09.2014„Seba z Podlasia”, „Marceli z Łodzi”, „Żaneta z Żor” – konkurs Tigera na nowe dialogi (wideo)Zadaniem uczestników konkursu jest napisanie własnych dialogów do jednego ze spotów z serii „Tiger Show”. Dialogi mogą powstawać w trzech wersjach językowych – czeskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. Każdego dnia spośród wszystkich zgłoszeń jury wybiera autora najlepszych tekstów i nagradza go słuchawkami Beats by Dre Solo HD.
0 1 0 0 0 21.09.2014Hiszpańskie oliwki w prasie i programie kulinarnymRozpoczyna się siódma edycja kampanii promującej hiszpańskie oliwki w Polsce. Opiera się na advertorialach w prasie, plasowaniu produktu w programie kulinarnym oraz akcjach degustacyjnych.
0 2 0 0 0 21.09.2014„Siedem dróg do grzechu” – kobiety do kalendarza marki BlackPo raz drugi marka napoju energetyzującego Black wyda kalendarz z odważnymi zdjęciami kobiet. Motywem przewodnim kalendarza jest pokazanie siedmiu grzechów uosabianych przez zmysłowe kobiety. Fani marki z Facebooka ocenią zdjęcia i zdecydują, które kandydatki zakwalifikują się do finału i zostaną Black Mates.
3 1 0 0 0 21.09.2014Wraca kampania telewizyjna serów pleśniowych Hochland (wideo)We wrześniu do telewizji powróciła kampania serów pleśniowych Hochland. Potrwa do 19 października.
0 1 0 0 0 21.09.2014TBM Snacks wybrał agencję ds. strategii i kreacji oraz dom mediowyPrzetarg na obsługę strategiczno-kreatywną firmy TBM Snacks wygrała agencja Schulz Brand Friendly. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się natomiast dom mediowy Maxus.