1 1 0 0 0 18.09.2014Robert Gonera w drugiej odsłonie kampanii NC+ (wideo)Motywem przewodnim spotu jest fascynacja rywalizacją żużlowców. Hasło kampanii to „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”.
1 4 0 0 0 18.09.2014Reebok rozstrzygnął konkurs na największy tatuaż z logo (wideo)20 x 20 cm – takie wymiary ma tatuaż na udzie zwyciężczyni konkursu „Pain is temporary. Reebok is forever”. 24-latka Camilla Nilsson wygrała roczną umowę sponsorską wartą blisko 6 tys. dol.
0 1 0 0 0 18.09.2014Ceneo.pl wybrało agencję kreatywnąAgencja kreatywna Gong będzie prowadzić działania marketingu zintegrowanego związane z planowaną jesienną kampanią porównywarki cen Ceneo.pl.
6 4 0 0 0 18.09.2014„Waluty lubią ruch” – pies Kursor bohaterem kampanii Walutomatu (wideo)Kursor, owczarek border collie, jest bohaterem kampanii promocyjnej serwisu Walutomat. Hasła w kampanii nawiązują do pieseła – to mem internetowy z psem rasy shiba w roli głównej.
0 2 0 0 1 18.09.2014Grzegorz Ciechowski kolejną ikoną kultury marki BytomNa 2 października zapowiadane jest wejście do wybranych sklepów marki Bytom kolekcji inspirowanej postacią Grzegorza Ciechowskiego – muzyka rockowego, kompozytora, poety, lidera zespołu Republika, znanego też jako Obywatel G.C. W zapoczątkowanej w tym roku serii „The culture icons” brand sięgnął już po postacie Zbigniewa Cybulskiego i Marka Hłaski.
0 1 0 0 0 18.09.2014Słabsze wyniki Tesco – pomoże powrót do podstawowych wartości?Taki właśnie powrót zapowiedział nowy dyrektor zarządzający Tesco, Dave Lewis. W zamieszczonym na YouTube filmie zapowiedział, że choć nie będzie podejmował żadnych nagłych decyzji, firma, która znajduje się w kłopotach, musi wrócić do podstaw.
1 1 0 0 0 18.09.2014„Jabłka Tymbark z polskich sadów” – najnowszy spot marki (wideo)Bohaterowie spotu to grupa przyjaciół. Młodzi ludzie ruszają w miasto, by częstować wszystkich napotkanych jabłkami pochodzącymi z polskich sadów.
0 3 0 0 0 18.09.2014Wrześniowe prace Galerii RuszWe wrześniu Galeria Rusz prezentuje na billboardach w Toruniu dwie nowe prace: „Kat” i „Działanie”. W Warszawie w pięciu lokalizacjach eksponowany jest billboard „Bohater”.
0 2 0 0 0 18.09.2014„25 lat niesamowitości” – kampania na 25-lecie AsusaDziałania prowadzone są przede wszystkim w Internecie, w tym w kanałach social media marki. Na potrzeby kampanii zaprojektowano wraz z portalem Gazeta.pl serwis 25latniesamowitosci.gazeta.pl. Tam Asus zachęca do wytypowania najważniejszych wydarzeń, zjawisk i innowacji minionego ćwierćwiecza.
1 2 0 0 0 18.09.2014„Panowanie nad światem? Najpierw matura” – kampania serwisu Zdasz.to (wideo)Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne promują platformę edukacyjną oraz drukowane repetytoria dla uczniów. Serwis Zdasz.to stworzony został z myślą o przyszłych maturzystach.