0 4 0 0 0 17.09.2014Większa lojalność klientów kawiarni sieciowych – Starbucks najbardziej znaną markąW ciągu ostatniego roku znacząco zwiększyła się liczba klientów, którzy deklarują, że odwiedzają tylko kawiarnie jednej sieci. Najbardziej znaną siecią kawiarni (znajomość spontaniczna) jest Starbucks – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 17.09.2014„PR w mundurze”, czyli Komu Komunikacja o sposobach komunikacji służb mundurowych24 września w Krakowie odbędzie się siódme bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Tym razem praktycy PR będą dyskutować o specyfice i sposobach komunikacji służb mundurowych.
0 1 0 0 0 17.09.2014Virgin Mobile Polska wybrał agencję PROd początku sierpnia działaniami public relations tej marki zajmuje się On Board PR. Agencja prowadzi komunikację dotyczącą relaunchu brandu na polskim rynku, biuro prasowe oraz akcje specjalne, w tym współpracę z blogerami.
1 1 0 0 0 17.09.2014Ogólnopolska kampania marki Olewnik (wideo)W połowie września ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii stworzonej przez agencję Saatchi & Saatchi.
0 5 0 0 0 17.09.201472% nowych produktów wprowadzanych na rynek to finansowa porażka (badanie)Większość produktów i usług już dostępnych na rynku, jak też tych nowo wprowadzonych, nie przynosi firmom zakładanych zysków. Przyczyny takiego stanu rzeczy wyjaśniają wyniki Global Pricing Study 2014, przygotowanego przez firmę Simon-Kucher & Partners.
1 1 0 0 0 17.09.2014„Piękno jest decyzją” – nowa kampania marki Perfecta (wideo)16 września rozpoczęła się kampania telewizyjna najnowszych serii kosmetycznych marki Perfecta należącej do Dax Cosmetics. Zostanie ona wzmocniona aktywnościami w punktach sprzedaży.
0 6 0 0 0 17.09.2014Stacja Mercedes podsumowuje drugi sezon funkcjonowania7 września zakończył się drugi sezon działalności Stacji Mercedes w Warszawie. W ciągu 86 dni pawilon odwiedziło prawie 25 tys. gości. Odbyło się 761 jazd testowych.
1 1 0 0 0 16.09.2014„Łatwe Ciacho” – telewizyjna kampania Delecty (wideo)Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek słodkiej przekąski, którą można upiec w mikrofalówce w ciągu minuty, a także pokazanie specyfiki tego produktu.
3 1 0 0 0 16.09.2014Canon Europe rozpoczyna kampanię „Come and See” (wideo)Akcja zachęca konsumentów do bliższej obserwacji otaczającego świata. W spotach obejrzeć można mecz „futbolu historycznego” we Florencji, a także stado jeleni eksplorujących podmiejskie ulice w południowo-wschodniej Anglii.
1 1 0 0 0 16.09.2014Nowy spot województwa podkarpackiego (wideo)Spot pokazuje turystykę i kulturę regionu oraz jego rozwój przemysłowy i naukowy, który jest efektem napływu funduszy unijnych w latach 2007–2013.