0 3 0 0 0 16.09.2014Dziennikarze coraz rzadziej korzystają z informacji prasowych przesyłanych przez PR-owcówJedynie co dziesiąty dziennikarz zapoznaje się ze wszystkimi informacjami przesyłanymi mu przez PR-owców. Słaba merytorycznie wiadomość jest kasowana przez 73% przedstawicieli mediów – wskazują wyniki badania agencji D*Fusion Communication, która wprowadziła na rynek narzędzie PR.Co do zarządzania relacjami z mediami.
0 1 0 0 0 16.09.2014W Krakowie zostanie otwarty pierwszy w Polsce showroom z drukarkami 3DZ-Store firmy Zortrax będzie sklepem i miejscem spotkań, w którym odwiedzający będą mogli zobaczyć, jak pracuje drukarka 3D. Będą tu również organizowane szkolenia i warsztaty z zakresu druku 3D.
0 1 0 0 0 16.09.2014Millennials oczekują większego zaangażowania biznesu w problemy współczesnego świata – badanie MSL GroupNa kluczowych pozycjach znalazły się kwestie związane z ekologią, gospodarką oraz zdrowiem. Aż 74 proc. polskich przedstawicieli pokolenia Millennials stwierdziło, że firmy powinny zaangażować się w działania zmierzające do poprawy kondycji i samooceny młodych ludzi.
1 1 0 0 0 16.09.2014„Wspólnie pokażemy innym, czym jest dobre kino” – Piotr Zelt w teaserze Mojekino.pl (wideo)W Internecie pojawiła się reklama teaserowa projektu Mojekino.pl. Rozwiązanie zagadki, czego dotyczy projekt i kto za tym stoi, nastąpi 19 września. W reklamie wystąpił aktor serialowy Piotr Zelt, znany m.in. z roli Arniego w „13 posterunku” czy aspiranta Krzywego z „Ludzi Chudego”.
0 1 0 0 0 15.09.2014PKP Intercity zbiera zgłoszenia do bazy wykonawców usług marketingowychPodmioty zainteresowane realizowaniem działań marketingowych dla PKP Intercity proszone są o nadsyłanie zgłoszeń w terminie do 26 września br.
3 1 0 0 0 15.09.2014Pan Zygmunt czeka na ogłoszenie – nowa kampania serwisu OLX.pl (wideo)Motto kampanii OLX brzmi: „Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”. Spoty przedstawiają codzienne sytuacje: poszukiwanie dużych i mocnych głośników, wygodnego wózka na wyprawę z dzieckiem czy roweru na niespodziewaną randkę.
0 1 0 0 0 15.09.2014Dystrybutor leków Axellus wybrał dom mediowyUmowę na pełną obsługę mediową oraz usługi dodatkowe, m.in. modelowanie ekonometryczne, Axellus podpisze z Universal McCann. W przetargu pokonał on cztery agencje.
0 2 0 0 0 15.09.2014Natalia Siwiec jako Tiffi Woman w kampanii marki odzieżowejDziałania marketingowe, które ruszyły we wrześniu br. i potrwają do marca 2015 r., mają wypromować kurtki Tiffi oraz pokazać lifestyle’owy charakter marki.
1 1 0 0 0 15.09.2014Piotr Adamczyk w reklamie programu „Rodzina i Przyjaciele” Eurobanku (wideo)Eurobank rozpoczął kampanię reklamową nowego programu – „Rodzina i Przyjaciele”. Spoty promują możliwość dzielenia się z bliskimi korzystnymi warunkami konta oraz zwrotem za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację.
0 3 0 0 0 15.09.2014Nowa kampania reklamowa Kraków AirportKampania obejmująca reklamy w mediach, działania B2B i eventy branży lotniczej przekonuje, że w biznesie lepiej polegać na liczbach.