0 8 0 0 2 11.09.2014Gdańska firma z zaszyfrowaną ofertą pracy dla programistówGdańska firma z branży nowych technologii i e-commerce w niestandardowy sposób poszukuje programistów. Zachęca studentów oraz pracowników firm IT do odwiedzenia strony WWW i rozszyfrowania zakodowanej oferty.
1 1 0 0 0 11.09.2014Agencja zorganizowała przetarg na klienta (wideo)W kwietniu agencja Peppermint ogłosiła przetarg na klienta. Pod koniec sierpnia ogłosiła zaś, że zwycięzcą jest firma Zortrax. Przygotowana dla niej zostanie kampania internetowa warta 30 tys. zł.
0 1 0 0 0 11.09.2014LOT przedłuża współpracę z DDB WarszawaPolskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję DDB Warszawa do dalszej współpracy w obszarze realizacji budżetu reklamowego. Decyzja została poprzedzona dwuetapowym przetargiem.
0 1 0 0 0 10.09.2014Microsoft uruchamia testową wersję portalu MSN w Polsce8 września Microsoft udostępnił w pięćdziesięciu krajach, w tym w Polsce, testową wersję nowego portalu MSN. Serwis zaprojektowano z myślą o technologiach mobilnych i chmurowych.
1 4 0 0 0 10.09.2014Somersby „imprezuje jak lord” (wideo)27 września w Warszawie odbędzie się wydarzenie skierowane do miłośników marki Somersby. Promuje je m.in. telewizyjny spot.
0 1 0 0 0 10.09.20145. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych 20 listopada w Warszawie20 listopada rozpocznie się dwudniowe 5. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Wydarzenie będzie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów na temat marketingu tych instytucji.
1 1 0 0 0 10.09.2014Tesco i Robert Makłowicz „wiedzą wszystko o świeżych owocach i warzywach” (wideo)Tesco rozpoczęło kolejną odsłonę kampanii z udziałem Roberta Makłowicza. Marka podkreśla świeżość owoców i warzyw dostępnych w jej ofercie.
1 1 0 0 0 10.09.2014Pierwsza kampania telewizyjna marki Monnari (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca jesienno-zimową ofertę sklepów odzieżowych Monnari. Po raz pierwszy prowadzona jest w telewizji.
0 1 0 0 0 10.09.2014Duży potencjał Internetu w zakupach leków – raport IAB PolskaGłównie Internet, obok telewizji, jest dla konsumentów źródłem informacji na temat leków, wyrobów i usług medycznych. Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” zrealizowanego przez IAB Polska ukazują potencjał tego medium w procesie zakupowym produktów i usług z branży farmaceutycznej.
1 1 0 0 0 10.09.2014Ostatnie minuty życia motocyklisty w kampanii społecznej (wideo)Brenda Holmes – matka, której syn zginął w wypadku motocyklowym – przestrzega przed nadmierną prędkością na drodze. W materiale wideo relacjonuje ostatnie minuty życia swojego dziecka utrwalone przez kamerę zamontowaną na jego kasku.