4 5 0 0 0 3.09.2014Kampania „Live in Levi’s” w Polsce (wideo)Z początkiem września wystartowała polska odsłona globalnej kampanii „Live in Levi’s”. Promuje ona jesienno-zimową kolekcję poprzez historie opowiadane przez fanów marki.
0 1 0 0 0 3.09.2014MetLife z dotychczasowym domem mediowymMetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło obsługę mediową firmie Mindshare Polska. Zajmie się ona planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału grupy.
1 4 0 0 0 3.09.2014Zbuntowane uczennice w spocie Sinsaya (wideo)Sinsay rozpoczął promocję kolekcji jesienno-zimowej. Scenerią sesji zdjęciowej oraz spotu jest angielski college. W kampanii ponownie wystąpiły Angelika Banach i Adrianna Barbarewicz (Adri).
0 1 0 0 0 3.09.2014Spółka DBMS wykupiła bazę danych Acxiomu28 sierpnia spółka DBMS wykupiła prawo własności do bazy danych konsumentów Acxiomu – dostawcy baz danych B2C. Zgodnie z umową przejęła ponad 3,7 mln rekordów: prawie 2,8 mln numerów telefonów (w tym 1,9 mln komórkowych), 1,3 mln adresów e-mail oraz 3,5 mln adresów pocztowych.
0 1 0 0 0 3.09.2014„Kotlin świeci przykładem” i rozdaje odblaskowe gadżetyWe wrześniu wystartowała promocja konsumencka Kotlina. W ramach akcji „Bądź widoczny na drodze” do magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie oraz do ketchupów marki dołączane są odblaskowe paski i zawieszki dla dzieci. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 3 0 0 0 3.09.2014Telewizja trzyma się mocno – badanie TNS Connected LifeGlobalnie trzy czwarte użytkowników Internetu codziennie ogląda telewizję. Prawie połowa internautów podczas wieczornego oglądania telewizji równocześnie korzysta ze smartfona, tabletu lub komputera. Jedna czwarta badanych codziennie ogląda treści wideo online – wynika z raportu TNS Connected Life.
0 1 0 0 0 3.09.2014Książka „Jak wygrać wybory samorządowe?” do 9 września w promocyjnej przedsprzedażyBohaterowie książki „Jak wygrać wybory samorządowe?” próbują wspólnie z autorem, Grzegorzem Wierzchołowskim, zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu.
0 9 0 0 0 3.09.2014Interia wkrótce z nową odsłonąInteria zapowiada zmianę wizerunku. Niebawem internautom zaprezentowana zostanie nowa identyfikacja wizualna firmy. Zmienione logo o otwartej formie i rozbudowanej palecie kolorystycznej ma oddawać nowoczesność i wiarygodność portalu.
0 1 0 0 1 3.09.2014Telefony, laptopy, tablety – tego internauci szukają w e-sklepach (analiza RTB House)Co trzeci internauta odwiedza e-sklepy w poszukiwaniu telefonu. Co piąty ogląda w nich laptopy, a co szósty tablety – wynika z raportu przygotowanego przez RTB House.
1 1 0 0 0 2.09.2014Superpolisa zaprasza agentów do współpracy (wideo)Od początku września do końca października trwa telewizyjna kampania reklamowa Superpolisy, zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej.