3 1 0 0 0 14.08.2014ING Życie promuje swoje produkty poprzez aplikację do analizy potrzeb (wideo)Uruchomiona w lipcu aplikacja ING Życie ma pomóc użytkownikom w analizie ich potrzeb i priorytetów oraz w realizacji planów na przyszłość. Towarzyszy jej 5 animacji poklatkowych.
0 4 0 0 0 14.08.2014Blogerki i Pepsi prezentują „Lekką stronę orzeźwienia”Internetowa aktywacja skierowana do kobiet promuje warianty Pepsi Light i Light Lemon bez cukru. Działania prowadzone są w formie konkursu organizowanego wspólnie z siecią drogerii Rossmann oraz blogerkami Jestem Kasia, Cajmel, Style Digger i Pauliną Jagodzińską.
0 3 0 0 0 14.08.2014Polska kinematografia na muralachCztery murale ozdobią wnętrza siedziby Centrum Technologii Audiowizualnych (CeTA) we Wrocławiu. W ten sposób studenci wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych postanowili przybliżyć mieszkańcom historię kinematografii oraz uczcić 60-lecie kina na Dolnym Śląsku.
1 1 0 0 0 14.08.2014„Liczby mówią same za siebie” – Żywiec Zdrój z kampanią wizerunkową (wideo)13 sierpnia Żywiec Zdrój rozpoczął kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej „Najlepsze czerpiemy z natury”.
0 5 0 0 0 14.08.2014Pies i kot błąkają się po Poznaniu – schronisko świętuje 50. rocznicę powstaniaDwie kolorowe figury przedstawiające psa i kota od 9 sierpnia krążą po Poznaniu. W ramach dwutygodniowej akcji codziennie pojawiają się w innym miejscu. Ten, kto je znajdzie, zrobi im zdjęcie i jako pierwszy umieści na facebookowym profilu poznańskiego schroniska dla zwierząt, otrzyma nagrodę.
0 1 0 0 0 14.08.2014Strony o tematyce sportowej cieszą się popularnością wśród mobilnych internautów – GemiusW lipcu 12 proc. ruchu w polskim Internecie pochodziło z urządzeń przenośnych. Najwięcej z tych od Samsunga (30 proc. ruchu w mobilnej Sieci) i Apple (28 proc.). Gemius sprawdził popularność stron WWW o różnej tematyce wśród użytkowników urządzeń mobilnych.
2 1 0 0 1 14.08.2014Mattel promuje serię Ever After High (wideo)15 sierpnia rozpocznie się kampania wprowadzająca na rynek nową markę firmy Mattel – Ever After High. Seria lalek reklamowana będzie m.in. w telewizji.
0 3 0 0 0 14.08.2014Medialna kariera hashtagów #LetFootballWin, #NiechWygraFutbol, #FuckUEFA i #JedzJabłka – Press-Service Monitoring MediówAkcja Legii Warszawa przeciwko wykluczeniu z eliminacji do Ligi Mistrzów przeszła najśmielsze oczekiwania. Hashtagi #LetFootballWin i #NiechWygraFutbol zalały polskiego Facebooka i Twittera. Przeniknęły także do mediów tradycyjnych – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. Skala protestu w mediach społecznościowych mocno zainteresowała dziennikarzy.
1 1 0 0 0 14.08.2014Stevie Awards 2014 – polscy laureaci13 sierpnia ogłoszono zwycięzców w 11. edycji konkursu International Business Awards. Nagrody otrzymało siedem podmiotów z Polski.
0 5 0 0 0 13.08.2014Coraz więcej Polaków przekonanych do bezpłatnej telewizji – ARC Rynek i OpiniaTelewidzowie coraz bardziej doceniają bezpłatną telewizję naziemną. Jej zalety wskazywane przez respondentów to: brak opłat, brak umowy i wystarczająca oferta programowa. Telewizja płatna z kolei jest, zdaniem badanych, droga, a jej oferta programowa, mimo że znacznie szersza niż telewizji naziemnej, nie zawsze zgodna z oczekiwaniami – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.