0 1 0 0 0 4.08.2014Spadek popularności zakupów grupowych w Polsce, wzrost w Danii – Gemius (infografika)W Polsce, Rosji i Turcji spada zainteresowanie zakupami grupowymi, podczas gdy w Danii widoczny jest trend wzrostowy. W Turcji wśród internautów odwiedzających oferujące je strony przeważają konsumenci w wieku 18–34 lata, a w Danii powyżej 45. roku życia – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 3.08.2014Procter & Gamble zlikwiduje nawet 100 marek ze swojego portfolio. Problem dla agencji reklamowych?Koncern będący największym reklamodawcą świata chce położyć większy nacisk na marki generujące roczną sprzedaż na poziomie 100 mln dol. Tak duża redukcja wpłynie na sieciowe agencje obsługujące mniejsze marki P&G.
1 4 0 0 0 1.08.2014Balerina Misty Copeland w spocie marki Under Armour (wideo)Under Armour, amerykańska firma produkująca odzież i akcesoria sportowe, 31 lipca rozpoczęła kampanię „I Will What I Want”. Jej bohaterkami są znane sportsmenki. W pierwszej odsłonie wystąpiła Misty Copeland, baletowa solistka.
0 1 0 0 0 1.08.2014Grupa Wirtualna Polska zmienia agencję reklamowąPrzetarg na obsługę komunikacyjną Grupy Wirtualna Polska wygrała agencja Scholz & Friends Warszawa. WP.pl do tej pory obsługiwana była przez Y&R.
0 1 0 0 0 1.08.2014100% Retail & Fashion – konferencja dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych25 września w Sopocie rozpocznie się dwudniowa konferencja 100% Retail & Fashion, skierowana do branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Poruszane tematy będą dotyczyć kwestii zarządzania marką fashion.
1 1 0 0 0 1.08.2014„Twój plan na fun” – kampania Mirindy (wideo)Z początkiem sierpnia ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Mirinda. Jej hasło przewodnie brzmi „Twój plan na fun”.
0 1 0 0 0 1.08.2014Alior Bank sponsorem piłkarskiej reprezentacji PolskiPolski Związek Piłki Nożnej i Alior Bank podpisali umowę sponsorską. Umowa weszła w życie 1 sierpnia i będzie obowiązywać przez dwa lata. Współpraca obejmie m.in. realizację strategicznych projektów skierowanych do kibiców.
0 1 0 0 0 1.08.2014Innova Phoenix może przejąć Rieber Foods Polska i BakallandUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez spółkę Innova Phoenix firm Rieber Foods Polska i Bakalland. W ich portfolio znajdują się m.in. marki Delecta czy Fresco.
0 8 0 0 0 1.08.2014Internauci #jedząjabłka na złość Putinowi30 lipca polski Internet obiegło hasło „#JedzJablka na złość Putinowi”. Jak podaje Brand24, w drugim dniu trwania akcji zetknęło się z nią 3,7 mln osób. W większości na Facebooku.
0 2 0 0 0 1.08.2014Telewizyjna wartość mediowa klubów Ekstraklasy sięga 421 mln złKluby Ekstraklasy w sezonie 2013/2014 wygenerowały 421 mln zł wartości mediowej dla sponsorów. Zdecydowanym liderem jest Legia Warszawa – wynika z analizy firmy Pentagon Research.