0 3 0 0 0 25.07.2014Absolwenci, dziennikarze, awans wewnętrzny – globalna wojna o talenty w PRRekrutowanie doświadczonych pracowników oraz pozyskiwanie talentów u konkurencji to główne zagadnienia, na które zwracają uwagę przedstawiciele branży PR w badaniu „World PR Report” magazynu „The Holmes Report”.
0 1 0 0 0 25.07.2014II konferencja TNS Polska o motoryzacji 18 września w Warszawie18 września odbędzie się konferencja TNS Polska „Dokąd jedzie Pan Y? Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu”. Poświęcona będzie rynkowi motoryzacyjnemu. Organizatorzy skupią się na trendach kształtujących obecny i przyszły biznes w tym sektorze.
1 1 0 0 0 25.07.2014Zespół Laibach śpiewa o Powstaniu Warszawskim (wideo)Nakładem Narodowego Centrum Kultury ukazała się płyta „1 VIII 1944” zespołu Laibach. Otwiera ją utwór „Warszawskie dzieci”. Działania mają upamiętniać 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
1 1 0 0 0 25.07.2014Martin S. prowadzi sondę dla Durexa (wideo)Vloger Martin Stankiewicz włączył się w działania promujące letni konkurs marki Durex „Postaw namiot”. W ulicznej sondzie pyta przechodniów o najbardziej ekscytujące miejsca, w których można uprawiać seks.
0 1 0 0 0 25.07.2014Wideo i gry online to rozrywka dla uczniów – GemiusNa jakich stronach WWW szukają rozrywki internauci w wieku 7–14 lat? Odpowiedź, którą przyniosło badanie Gemiusa, nie jest zaskakująca: to strony z wideo i grami online.
1 1 0 0 0 25.07.2014„Bez mamy ani rusz” – przypomina Sprite (wideo)Sprite przygotował kolejną odsłonę kampanii „Niech prawda cię orzeźwi”. Spot zatytułowany „Prawda jest taka, że bez mamy ani rusz” ukazuje perypetie pewnej pary.
0 1 0 0 0 25.07.2014Internauci błędnie wypełniają 1/3 formularzy kontaktowych (infografika)Blisko 30% formularzy kontaktowych w Internecie jest wypełnianych błędnie. Co czwarty internauta źle wpisujący imię i nazwisko przedstawia się jako bohater filmów i bajek. 10% podanych adresów e-mail jest błędnych – wynika z analizy firmy Salelifter.
0 4 0 0 0 25.07.2014Internauci wybiorą OFE – raport IMM o reformie emerytalnejPolacy w Internecie częściej deklarują wybór OFE niż pozostanie w ZUS-ie – wynika z badań IMM. Do 31 lipca możemy decydować, gdzie będzie kierowana część naszych składek emerytalnych. Im bliżej tego terminu, tym częstsze są dyskusje o słuszności i konsekwencjach każdego z wyborów.
0 3 0 0 0 25.07.2014Twitter szybszy niż Facebook i media tradycyjne – analiza OutboxaWiele wskazuje na to, że Twitter jest obecnie najszybszy w dostarczaniu informacji o wydarzeniach istotnych zarówno z perspektywy globalnej, jak i lokalnej. Wyprzedza pod tym względem Facebooka, pozostawia także daleko w tyle media tradycyjne (telewizję, radio, gazety) – wynika z analizy Outboxa.
0 1 0 0 1 24.07.2014CSR w spółkach giełdowych – wyniki badania Martis ConsultingSpołeczna odpowiedzialność biznesu ma duże znaczenie dla większości spółek z warszawskiej GPW, ankietowanych przez Martis Consulting. Firmy podkreślają, że oprócz strategii biznesowej warto mieć również strategię w zakresie CSR – wynika z badania „Postrzeganie społecznej odpowiedzialności spółek giełdowych przez inwestorów”.