0 1 0 0 0 24.07.2014Volvo w Polsce wybrało agencję PRFirma Volvo Auto Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations. Działaniami w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej oraz koordynacją programów sponsoringowych zajmie się agencja Partner of Promotion.
1 2 0 0 0 24.07.2014„Łódzkie ma pomysł” – kampania promująca design thinking w regionie (wideo)Rozpoczęła się kampania „Łódzkie ma pomysł” promująca województwo. Jej filarem jest konkurs na najciekawsze projekty z dziedziny sztuki, designu, kultury, biznesu, nauki czy nowych technologii, które mogą uczynić życie społeczności lokalnej przyjemniejszym i łatwiejszym.
0 3 0 0 0 24.07.2014„Wprost” najbardziej opiniotwórczym medium czerwca„Wprost”, „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” były najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. Zdecydowaną przewagę osiągnął tygodnik „Wprost – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły RMF FM oraz TVN24.
0 2 0 0 0 24.07.2014Wirtualna czytelnia StarbucksaStarbucks przygotował dla uczestników programu My Starbucks Rewards wirtualną czytelnię. To internetowa biblioteka, w której od 23 lipca można zapoznać się z fragmentami wybranych bestsellerów.
0 2 0 0 0 24.07.2014Miraculum chce odmłodzić markę WarsMarka Wars (Miraculum) odświeża identyfikację wizualną. Zmianie uległo logo oraz opakowania. Na rynku pojawi się również nowa linia Zero.
0 1 0 0 4 24.07.2014Czy to już koniec marki Crocs?Firma Crocs, która spopularyzowała kolorowe chodaki wykonane z plastiku, zamknie 100 sklepów i zredukuje zatrudnienie. To efekt sporych spadków dochodów.
0 2 0 0 0 24.07.201471. Tour de Pologne reklamowany na outdoorzeTegoroczny Tour de Pologne wystartuje 3 sierpnia z placu Wolności obok Stoczni Gdańskiej. W największych miastach Polski trwa kampania promująca to sportowe wydarzenie.
2 1 0 0 1 24.07.2014Sieć iDream z kampanią reklamową na pierwsze urodziny (audio)iDream – należąca do Eurotelu sieć sklepów ze sprzętem Apple – z okazji pierwszej rocznicy powstania rozpoczyna kilkumiesięczną kampanię reklamową i szereg akcji promocyjnych kierowanych m.in. do uczniów i studentów. Marka została też partnerem letniej akcji „Eska Summer City”.
0 7 0 0 0 24.07.2014Michał Rusinek pisze limeryk dla Felixa. Internet kpiMichał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej, literaturoznawca i pracownik naukowy Uniwersytetu Jagiellońskiego, został ambasadorem kampanii „Popołudnie z Felixem”. Pisząc limeryki, promuje orzeszki marki. W Internecie rozgorzała dyskusja na temat jego zaangażowania w te działania.
1 2 0 0 0 24.07.2014Podrób na plaży ujawnia prawdziwe oblicze (wideo)22 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii KFC „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak”. Działania reklamowe obejmują dwie promocje – kanapek Duetos oraz Grander Texas i Boss.