1 5 0 0 0 21.07.2014Coca-Cola będzie mówić piosenkami (wideo)Logo Coca-Coli znów znika z puszek i etykiet na butelkach. Tym razem zastąpią je cytaty z największych muzycznych światowych i polskich przebojów. To element kampanii „Powiedz to piosenką“.
1 1 0 0 0 21.07.2014Czołg i Predator na złomowisku w Pruszkowie (wideo)Pokazy kaskaderskie, manewry wojskowe, wybuchy – wszystko to zobaczyć można w trwającym ponad dwie minuty spocie promującym pruszkowski Skup Złomu „Przy Czołgu”. Film cieszy się sporą popularnością wśród internautów. W ciągu tygodnia został wyświetlony w kanale YouTube ponad 350 tys. razy.
0 1 0 0 0 21.07.2014Takeda Polska zmienia dom mediowyFirma farmaceutyczna Takeda Polska, producent i dystrybutor takich marek jak Febrisan, Orocal D3, Multi-Sanostol czy Amol, nawiązała współpracę z OMD (oddział Macroscope). Dom mediowy zajmie się przygotowaniem strategii komunikacyjnej oraz planowaniem i zakupem mediów.
0 4 0 0 0 21.07.2014Zarobki kierowników i prezesów w 2013 r. – Sedlak & SedlakW 2013 r. osoby pracujące na stanowiskach kierowniczych zarabiały najwięcej w branży IT. Połowa z nich otrzymywała miesięczne wynagrodzenie wyższe niż 9 tys. zł brutto. Najgorzej opłacani byli kierownicy w kulturze i sztuce. Prezes zarządu zarobił w minionym roku 340 pensji minimalnych – wynika z badania firmy Sedlak & Sedlak.
0 1 0 0 0 21.07.2014Agora inwestuje w narzędzie do pomiaru efektywności działań twórców internetowychAgora została mniejszościowym udziałowcem spółki Social Hackers. Jej zespół pod przewodnictwem Konrada Traczyka stworzył Hash.fm – narzędzie do pomiaru efektywności działań blogerów, twórców wideo na YouTube i innych osobowości internetowych. Umowa została podpisana 18 lipca.
1 1 0 0 0 21.07.2014Kampania reklamowa Augustowa – Najmilszego Miasta w Polsce w plebiscycie Milki (wideo)21 lipca ruszyła kampania promująca Augustów, który w ramach drugiego ogólnopolskiego plebiscytu Milki otrzymał tytuł Najmilszego Miasta w Polsce. W filmie reklamowym wystąpili mieszkańcy.
0 3 0 0 0 21.07.2014Kampania „Stop the Beauty Madness”Rozpoczęła się kampania „Stop the Beauty Madness”. Jej celem jest zmiana postrzegania współczesnych standardów piękna.
0 1 0 0 0 21.07.2014Euronet promuje nowe funkcje wpłatomatówRozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej sieci Euronet Polska. Tym razem promowane są nowe funkcje wpłatomatów.
0 1 0 0 0 21.07.2014Czynnik ludzki nadal potrzebny – badanie na temat obsługi klienta w bankach i firmach ubezpieczeniowychMimo wzrostu popularności aplikacji internetowych i mobilnych respondenci chcą, aby ich banki i towarzystwa ubezpieczeniowe zachowały ludzki wymiar w obsłudze klienta. To jeden z wniosków z badania przeprowadzonego przez Davies Hickman Partners na zlecenie firm Avaya i BT. Zmienia się także sposób interakcji z tymi instytucjami.
1 3 0 0 0 21.07.2014Podsiadło, Nosowska, Dyjak w kampanii promującej 5. edycję Męskiego Grania (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014. W materiałach promocyjnych zobaczyć można artystów tegorocznej edycji, m.in. Dawida Podsiadłę, Katarzynę Nosowską, Marka Dyjaka i Smolika.