0 3 0 0 0 14.07.2014Finał mundialu rekordowy w telewizji, na Facebooku i TwitterzeFinałowe spotkanie mistrzostw świata w piłce nożnej rozgrywane między Niemcami a Argentyną pobiło globalny rekord popularności na Twitterze i stało się najpopularniejszym sportowym wydarzeniem w historii Facebooka. W polskiej telewizji mecz oglądało łącznie niemal 16 mln widzów.
1 1 0 0 0 14.07.2014Kampania wizerunkowa Grupy Adamed (wideo)Od 13 lipca w telewizji oglądać można wizerunkowy spot Grupy Adamed. Wystąpił w nim m.in. prezes zarządu Maciej Adamkiewicz oraz pracownicy, którzy na co dzień współtworzą zespół naukowo-badawczy firmy.
0 3 0 0 0 14.07.2014„Kiedy coś Cię zainspiruje, sprawdź, ile na Allegro kosztuje” – kampania produktów Dom i zdrowieSerwis Allegro rozpoczął kampanię promującą kategorię produktową Dom i zdrowie. Działania podzielono na dwa etapy. Pierwszy z nich związany jest z remontem, drugi z odświeżaniem mieszkania.
0 1 0 0 0 11.07.2014Martin Sorrell: 10 trendów, które ukształtują globalny rynek reklamyRosnące znaczenie Europy Wschodniej i innych rynków wschodzących, wojna o talenty, komunikacja wewnętrzna, rządy jako klienci usług marketingowych – to według szefa holdingu WPP trendy, które będą kształtowały rynek usług marketingowych.
1 2 0 0 0 11.07.2014W Biedronce „Kartą też się opłaca. I kropka” (wideo)W czerwcu Biedronka rozpoczęła stopniowe wdrażanie w sklepach płatności za pomocą kart. Obecnie trwa kampania informacyjna „Kartą też się opłaca. I kropka”.
0 1 0 0 0 11.07.2014Po telewizory do Sieci – RTB HouseNajczęściej oglądanymi w Internecie sprzętami RTV są: telewizor, nawigacja samochodowa oraz słuchawki. Najwięcej możliwości wyboru spośród produktów różnych marek mają internauci szukający baterii, ładowarki lub akumulatora, najmniej zaś rozważający zakup kamery cyfrowej – wynika z raportu przygotowanego przez RTB House.
1 5 0 0 0 11.07.2014Nietypowy skok na Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (wideo)8 lipca do Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wszedł mężczyzna, który zawiesił na ścianie tajemniczy obraz wraz z muzealną tabliczką. Autorem dzieła jest dziecko, a incydent stanowi niestandardowe zaproszenie do wzięcia udziału w aukcjach charytatywnych pod nazwą „Małe dzieła sztuki”. Ich celem jest umożliwienie spełnienia marzenia chorej Patrycji.
0 1 0 0 0 11.07.2014Apple wygrał w UE walkę o rejestrację wyglądu sklepu jako znaku towarowegoTrybunał Sprawiedliwości UE stwierdził, że Apple może zarejestrować wygląd swojego sklepu jako znak towarowy. Decyzja dotyczy zgłoszonej przez markę apelacji po wyroku niemieckiego sądu.
7 1 0 0 0 11.07.2014Andrzej Ból powraca w spotach Metafenu (wideo)Metafen z portfolio Polpharmy kontynuuje kampanię reklamową, w której spersonifikowany Ibuprofen wraz z Paracetamolem znów walczą ze znanym z poprzedniej odsłony Andrzejem Bólem. Tym razem ich przeciwnik jest m.in. przenikliwy, irytujący, tępy i świdrujący.
2 1 0 0 0 11.07.2014Małgorzata Socha je chipsy między posiłkami w kampanii Sunbites (wideo)PepsiCo wprowadza na polski rynek wielozbożowe chipsy oraz paluszki Sunbites. Twarzą kampanii promującej nowe produkty została Małgorzata Socha.