4 1 0 0 1 29.10.2013Poczta Polska wprowadza ofertę cyfrową i reklamuje się jako „Poczta prosta” (wideo)Od 29 października klienci Poczty Polskiej mogą wydrukować znaczki pocztowe oraz wysłać listy lub kartki, które w papierowej formie dostarczy listonosz. Wszystko to dzięki platformie Envelo. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania „Poczta prosta”.
1 2 0 0 0 29.10.201320th Century Fox i „New York Times” sprawdzają, jak wygląda świat bez słów (wideo)Kupić dwie sąsiadujące ze sobą strony w „New York Timesie” i zamieścić na nich tylko adres strony WWW? Brzmi jak sposób na niepotrzebne wydanie dużej kwoty pieniędzy. Taką drogę wybrała jednak wytwórnia filmowa Twentieth Century Fox, by promować „Złodziejkę książek”.
0 2 0 0 0 28.10.2013Jak placówki medyczne komunikują się z pacjentami? Raport Kobold PRPonad 20% placówek medycznych w ogóle nie komunikuje się z pacjentami poprzez media – wynika z „Raportu medycznego 2013”, przygotowanego przez agencję Medica PR (Kobold PR). Największą popularnością cieszą się akcje profilaktyczne – prowadzi je 61% badanych. 42% wysyła informacje prasowe.
0 2 0 0 1 28.10.2013Nowy produkt marki Butcher’s reklamowany na outdoorzeMarka Butcher’s – angielski producent karmy dla psów – wprowadza na polski rynek nowy produkt. Promuje go kampania outdoorowa.
0 2 0 0 0 28.10.2013„Stan e-mail marketingu w Polsce 2013” – raport GetResponseNajwyższym poziomem uprawianego e-mail marketingu mogą pochwalić się krajowe duże przedsiębiorstwa, a jeśli chodzi o branże – firmy turystyczne i agencje nieruchomości. Największą wagę firmy przywiązują do budowania baz subskrybentów oraz do dostarczalności wysyłanych wiadomości – wynika z raportu „Stan e-mail marketingu 2013”, przygotowanego przez GetResponse.
1 3 0 0 0 28.10.2013Pkt.pl promuje się w radiu i na outdoorze (audio)Ruszyła kampania reklamowa „Dzięki Pkt.pl – znalazłeś”. Wyszukiwarka promowana jest w radiu i na outdoorze.
0 1 0 0 0 28.10.2013Warunkowa zgoda UOKiK na przejęcie przez Polskapresse kontroli nad Mediami RegionalnymiPrezes UOKiK wydała zgodę na przejęcie przez Polskapresse kontroli nad spółką Media Regionalne. Transakcja może się jednak odbyć pod pewnymi warunkami – przede wszystkim sprzedaży „Dziennika Wschodniego”.
0 1 0 0 0 28.10.2013Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive SolutionsMiędzynarodowa agencja Saatchi & Saatchi ogłosiła przejęcie Interactive Solutions. Agencja interaktywna połączy się z polskim oddziałem Saatchi. To pierwsza akwizycja dokonywana przez Saatchi & Saatchi w Polsce.
0 1 0 0 0 28.10.2013Nowa agencja kreatywna w strukturach grupy Young & Rubicam w PolsceW ramach grupy Young & Rubicam w Polsce powstała nowa agencja kreatywna – Twentyoneeast (21E).
0 1 0 0 0 28.10.2013Nominowani w konkursie Mixx Awards 2013IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w Internecie – Mixx Awards 2013. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 listopada.