0 5 0 0 0 7.10.2013Wydatki banków na reklamę w trzecim kwartale 2013 r. a ich popularność w Internecie – analiza IMMIMM porównał wydatki na reklamy usług i produktów finansowych w trzecim kwartale 2013 r. ze skalą internetowych dyskusji na temat instytucji tego sektora. Top 10 finansowych reklamodawców otwiera Vivus Finance z wydatkami na poziomie prawie 26 mln zł, a zamyka Bank Millennium, który zainwestował w tym samym czasie w reklamę 12,2 mln zł.
2 4 0 0 0 7.10.2013Agnieszka Chylińska – nowa gwiazda w reklamach Play (wideo)7 października rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Play promującej taryfę Formuła 4.0 Unlimited. W reklamie wystąpiła Agnieszka Dygant, znana już z wcześniejszych odsłon kampanii, oraz – po raz pierwszy – Agnieszka Chylińska.
0 1 0 0 0 7.10.2013Plus promuje ofertę skierowaną do studentówPlus rozpoczął kampanię skierowaną do studentów. Działania prowadzone są pod hasłem: „Kup Internet w Plusie. Pokaż legitkę studencką i co miesiąc oszczędzaj nawet 15 zł”.
1 1 0 0 0 7.10.2013Afrodyta i Szymon Majewski w spocie PKO BP (wideo)PKO BP rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii. Szymon Majewski, który ponownie gości na Olimpie, promuje Konto za Zero z możliwością zmniejszenia opłat za telefon o 10%.
0 1 0 0 0 7.10.2013Ruszyła V edycja konkursu „Sukces pisany szminką” – Bizneswoman RokuW konkursie mogą wziąć udział menedżerki pracujące w korporacjach i dużych firmach, ale też właścicielki firm z sektora mikro- i MŚP, założycielki start-upów oraz kobiety prowadzące działalność charytatywną i społeczną.
1 1 0 0 0 7.10.2013Orange dla firm z kampanią promującą współdzielony pakiet internetowy (wideo)Rozpoczęła się najnowsza kampania „Bądź zawsze on-line z Orange dla firm”. Promuje ona ofertę Business Everywhere w Pakiecie, która umożliwia współdzielenie jednego pakietu 35 GB pomiędzy wieloma urządzeniami mobilnymi w firmie.
2 1 0 0 0 7.10.2013Kampania „Wawel – 100 lat czekolad” (wideo)1 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa czekolad Wawel. Kreacje odwołują się do ponadstuletniej historii marki.
1 1 0 0 0 7.10.2013Lubella z kampanią „Kuchnia pełna możliwości” (wideo)Lubella rozpoczęła kampanię „Kuchnia pełna możliwości”. Promuje ona loterię zorganizowaną przez markę.
0 3 0 0 0 7.10.2013Polskie konsumentki w kampanii kremów Garnier Hydra AdaptRozpoczyna się kampania gamy kremów Garnier Hydra Adapt. Ambasadorkami promowanej linii produktów są zwyciężczynie konkursu zorganizowanego przez markę i portal Wizaż. Kreacje z wizerunkami polskich konsumentek ukażą się w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 7.10.201322. Noc Reklamożerców w 14 miastach Polski15 listopada w Multikinie odbędzie się 22. edycja Nocy Reklamożerców. Uczestnicy obejrzą niemal 300 reklam z 50 krajów.