0 1 0 0 0 2.10.2013Raport na temat użyteczności detalicznych sklepów internetowychInternetowe sklepy Mediamarkt.pl i Cyfrowe.pl wypadły najlepiej w badaniu użyteczności detalicznych sklepów internetowych w Polsce, przeprowadzonym przez Usability Lab oraz portal eKomercyjnie.pl. Inspiracją do przygotowania raportu był wysoki odsetek porzucanych koszyków w sklepach internetowych.
0 2 0 0 0 2.10.2013Wrześniowy spadek optymizmu konsumentówWe wrześniu wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował spadek w odniesieniu do poprzedniego miesiąca o 2,56 pkt, uzyskując wynik 81,23 pkt – dość zbliżony do tego sprzed wakacji (w czerwcu WOK wyniósł 81,57 pkt).
1 2 0 0 0 2.10.2013M1 z ogólnopolską kampanią reklamową (wideo)Ruszyła kampania reklamowa centrów handlowych M1, zarządzanych przez Metro Properties. Działania promują przygotowaną przez sieć loterię oraz mają realizować cele wizerunkowe.
0 4 0 0 0 2.10.2013Unit4 Teta reklamuje się oszczędnościami dokonanymi przez klientówUnit4 Teta – producent systemów informatycznych – rozpoczął kampanię, w której reklamuje się, informując o oszczędnościach, jakie poczynili klienci używający jego rozwiązań.
0 1 0 0 0 2.10.2013Nowe źródła, nowe narzędzia: nowe możliwości – XIV Kongres Badaczy Rynku i Opinii17 i 18 października w Warszawie odbędzie się XIV Kongres Badaczy Rynku i Opinii. To wydarzenie, które co roku przyciąga pół tysiąca osób związanych zawodowo z badaniami rynku. Tegoroczni prelegenci przygotowali dla uczestników blisko 40 zapowiedzi filmowych przybliżających ich wystąpienia.
2 1 0 0 0 2.10.2013Kampania reklamowa Orange Cloud (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamująca usługę Orange Cloud – wirtualny dysk w chmurze. Głównym elementem działań jest spot telewizyjny.
0 1 0 0 0 2.10.2013Najwyżej opłacane stanowiska operacyjne w 2012 r. – raport Sedlak & SedlakNa liście najwyżej opłacanych stanowisk operacyjnych znalazły się stanowiska dyrektorskie. Wyłączając stanowiska ze szczebla zarządzania organizacją, w 2012 r. najwyższe średnie zarobki osiągali dyrektorzy ds. marketingu – wynika z raportu przygotowanego przez Sedlak & Sedlak.
0 1 0 0 0 2.10.2013Hiszpańskie oliwki promowane w Polsce„Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” – tym hasłem promuje się w Polsce hiszpańska branża producentów oliwek. Tegoroczna kampania stanowi kolejną odsłonę działań rozpoczętych w 2007 r.
2 1 0 0 0 2.10.2013Startuje kampania promująca program „Tesco dla szkół” (wideo)„Talent do niemarnowania” to hasło kampanii towarzyszącej 11. edycji programu „Tesco dla szkół”. Tym razem koncentruje się on na problemie wyrzucania żywności. O akcji informują kreacje w prasie oraz działania w sieci marketów.
0 2 0 0 0 2.10.2013Reaktywacja marki RelaksRelaksy – popularne w PRL-u buty – wrócą do polskich sklepów. Od 5 października będzie można kupić je w sklepach Wojas.