0 1 0 0 0 30.09.2013Amazon zatrudni w Polsce 6 tys. osóbGigant handlu internetowego Amazon zamierza stworzyć w Polsce i Czechach centra logistyczne. W trzech polskich punktach zatrudnienie znalazłoby około 6 tys. osób.
2 1 0 0 0 30.09.2013Gillette z ekstremalnymi testami maszynki (wideo)W kampanii online Gillette sprawdza, czy można ogolić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4 tys. metrów. Na Facebooku marka zachęca też do nadsyłania propozycji kolejnych wyzwań.
0 2 0 0 0 30.09.2013Durex nie pozwoli zapomnieć o ukochanejZ okazji Dnia Chłopaka Durex przygotował wtyczkę internetową „Love Hacker”. Podpowie ona surfującym po Sieci mężczyznom lepsze sposoby spędzenia czasu niż przeglądanie stron internetowych.
1 1 0 0 0 30.09.2013Skarpetki bez pary nawołują: „Ocal nogę!” (wideo)Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej zainicjowało kampanię profilaktyki zdrowotnej „Ocal nogę!”. Jej tematem są choroby niedokrwienne kończyn.
0 1 0 0 0 30.09.2013Kampania „Nie robię tego za darmo” – przeciw bezpłatnym stażom i praktykomFundacja „Wspieramy wielkich jutra” rozpoczęła kampanię „Nie robię tego za darmo”. Ma ona zwrócić uwagę na zjawisko bezpłatnych staży i praktyk oferowanych przez pracodawców.
0 1 0 0 0 30.09.2013Apple nowym liderem w rankingu InterbrandNależąca do Omnicom Group firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najlepszych globalnych marek w 2013 r. Dzierżąca przez lata palmę pierwszeństwa Coca-Cola uplasowała się na trzeciej pozycji. Przed nią znalazły się Apple i Google.
3 1 0 0 0 30.09.2013Absolut w opakowaniu ze zdjęciami konsumentów (wideo)Zdjęcia fanów marki Absolut, którzy wzięli udział w konkursie „Odważ się zmieniać!”, pojawiły się na opakowaniu wódki. Projekt przygotowali streetartowcy Chazme i Sepe.
1 5 0 0 0 27.09.2013Prowadzący „Poranek Radia Tok FM” w kampanii rozgłośni (wideo)Z początkiem października wystartuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Radia Tok FM. Reklamy programu „Poranek Radia Tok FM” z udziałem jego prowadzących będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, prasie, na outdoorze oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 27.09.2013Acatar promowany w telewizji (wideo)Rozpoczęła się kampania Acataru z portfolio USP Zdrowie. Działania promocyjne koncentrują się wokół spotu telewizyjnego.
0 1 0 0 0 27.09.2013Sąd oddalił wniosek Orange, a Plus odpowiada na reklamę z Basią, Sercem i RozumemSąd Okręgowy w Warszawie oddalił wniosek Orange o zabezpieczenie roszczeń. Operator pozwał Plusa za reklamę, w której padło stwierdzenie, że Internet oferowany przez Polkomtel jest szybszy od Neostrady. W odpowiedzi na spot Orange z postaciami bohaterów marki, Serca i Rozumu, Plus przygotował także nową kreację.