0 1 0 0 0 27.09.20137 trendów w social media, które będą dominować w 2014 rokuWzrost znaczenia Google+, LinkedIn i MySpace, spadek popularności Foursquare – to niektóre trendy w mediach społecznościowych na 2014 r., prognozowane przez miesięcznik „Forbes”.
1 1 0 0 0 27.09.20136 mln wyświetleń w 2 dni – popularność reklamy GoPro ze strażakiem ratującym kotka (wideo)W reklamie producenta kamer wykorzystano autentyczny film z kamery umieszczonej na hełmie strażaka, który ratuje z pożaru małego kotka. Wymowa nagrania współgra ze sloganem marki: „Be a Hero".
2 1 0 0 0 27.09.2013Kampania promująca okapy firmy Ciarko (wideo)W październiku firma Ciarko, producent okapów kuchennych, rozpocznie kampanię „Cisza sprzyja”. Spoty reklamowe pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych.
1 1 0 0 0 27.09.2013Kampania promująca loterię Grupy Eurocash (wideo)Grupa Eurocash promuje akcję konsumencką. Działania reklamowe dotyczące prowadzonej loterii będą prowadzone w telewizji oraz radiu.
0 3 0 0 0 27.09.2013„Rzeczpospolita” najczęściej cytowana, krajowa polityka najatrakcyjniejszym tematem w sierpniu„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w sierpniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Pod koniec wakacji media nie mogły narzekać na nudę, głównie dzięki krajowym wydarzeniom politycznym.
0 8 0 0 0 26.09.2013Osiecka, Chopin i wrocławskie krasnale patrzą na świat przez żółte okularyAgnieszka Osiecka w Warszawie, Fryderyk Chopin w Poznaniu i krasnale we Wrocławiu – 24 września na jeden dzień wybrane pomniki założyły żółte okulary. Tak zainaugurowana została ogólnopolska kampania edukacyjna „Chroń swój wzrok cały rok”.
0 3 0 0 0 26.09.2013Tetley rozdaje herbatę i zachęca do składania życzeńW Warszawie stanęły drzewka szczęścia marki Tetley. Na specjalnie przygotowanych zawieszkach mieszkańcy stolicy mogli napisać życzenia dla bliskich i umieścić je na gałęziach drzewek.
0 5 0 0 0 26.09.2013„Trening z mistrzem czyni mistrza” – Szlachetna Paczka szuka wolontariuszy25 września w Poznaniu i Warszawie odbył się trening wolontariuszy Szlachetnej Paczki. Stolicę odwiedził Szymon Kołecki, w Wielkopolsce gościł Szymon Ziółkowski. Sportowcy spotkali się z osobami zaangażowanymi w projekt.
0 2 0 0 0 26.09.2013Polacy o dodatkowych ubezpieczeniach zdrowotnychCo piąta osoba odwiedzająca lekarza specjalistę płaci za wizytę z własnej kieszeni. Jednocześnie Polacy nie korzystają z możliwości zastąpienia jednorazowych wydatków abonamentem lub dodatkowym ubezpieczeniem zdrowotnym – korzysta z nich 8% osób w kraju. Wskazują na to wyniki badania zrealizowanego przez PBS.
0 2 0 0 0 26.09.2013PGE stworzy bajki z facebookowych statusów18 września PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię „Energia słów”. W jej ramach ze słów zamieszczanych w statusach przez użytkowników Facebooka powstaną bajki o energii odnawialnej.