0 1 0 0 0 27.09.2013Sąd oddalił wniosek Orange, a Plus odpowiada na reklamę z Basią, Sercem i RozumemSąd Okręgowy w Warszawie oddalił wniosek Orange o zabezpieczenie roszczeń. Operator pozwał Plusa za reklamę, w której padło stwierdzenie, że Internet oferowany przez Polkomtel jest szybszy od Neostrady. W odpowiedzi na spot Orange z postaciami bohaterów marki, Serca i Rozumu, Plus przygotował także nową kreację.
0 1 0 0 0 27.09.2013Wizerunkowo.com – agencja PR Płodnych.comGrupa Płodni.com uruchamia agencję public relations Wizerunkowo.com. Spółka rozpocznie działalność z początkiem października.
0 1 0 0 0 27.09.2013Orlen umożliwił odbiór przesyłek na stacjach benzynowychSieć Orlen uruchamia usługę odbioru przesyłek pocztowych na stacjach paliw. Firma planuje także wprowadzenie możliwości nadawania paczek przez całą dobę.
0 3 0 0 1 27.09.2013Zwyczaje Polaków związane z korzystaniem ze smartfonów i tabletówPolacy są coraz bardziej mobilni, a urządzenia mobilne, zwłaszcza smartfony, odgrywają dużą rolę w poszukiwaniu informacji o firmach, produktach i usługach – wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy Eniro Polska.
0 1 0 0 0 27.09.2013Kampania outdoorowa sieci komórkowej LycamobileSieć komórkowa Lycamobile rozpoczęła kampanię. Reklamy oglądać można na citylightach w 11 polskich miastach. Plakaty promują ofertę „Do wszystkich 39”.
0 1 0 0 0 27.09.2013Kim jest zamożny konsument – wyniki badań McCann Truth CentralCzym we współczesnym świecie jest zamożność? Jak postrzegają ją sami ludzie zamożni? Ostatnie badanie McCann Truth Central „Prawda o zamożności” prześwietla tę jedną z najtrudniejszych do zdefiniowania grup.
1 1 0 0 0 27.09.2013Doritos ogłasza globalny konkurs na reklamę emitowaną podczas Super Bowl (wideo)Ósmy raz z rzędu marka chipsów Doritos ogłasza otwarty konkurs na swoją reklamę, która zostanie wyemitowana podczas finału ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl. Tym razem konkurs na najlepszy spot ma globalny zasięg. Nagrodą dla autora najpopularniejszej reklamy wieczoru (w pomiarze oglądalności „USA Today” AdMeter) jest milion dolarów.
0 1 0 0 0 27.09.2013Air-Aroma weszła na polski rynekFirma Air-Aroma zajmująca się aromamarketingiem od września działa na polskim rynku. Oferuje usługi z zakresu aromatyzacji wnętrz.
0 2 0 0 2 27.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYOd potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklamSprzedaż powierzchni reklamowej jeszcze nigdy nie była tak prosta. Reklamobiorcy już nie muszą spędzać nudnych godzin na dzwonieniu czy wysyłaniu e-maili – po prostu umieszczają swoją ofertę w porównywarce cen. Do tej pory agencje, właściciele firm, dyrektorzy marketingu często gubili się w ogromnej ilości ofert reklamowych i nie zawsze docierali do właściwego reklamobiorcy. Odpowiedzią na tę sytuację jest pierwsza w Polsce porównywarka cen reklam: CenyReklam.pl.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 27.09.20137 trendów w social media, które będą dominować w 2014 rokuWzrost znaczenia Google+, LinkedIn i MySpace, spadek popularności Foursquare – to niektóre trendy w mediach społecznościowych na 2014 r., prognozowane przez miesięcznik „Forbes”.