0 1 0 0 0 10.09.2013Departament analiz rynkowych w agencji CzArtAgencja CzArt uruchamia departament analiz rynkowych market up to date (MUD). Jego pomysłodawcą i twórcą jest Tomasz Kowalczyk.
2 5 0 0 0 10.09.2013Basia naśladuje Magdalenę Różczkę, a Kuba Wojewódzki daje koncert w reklamie Play (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca nowe taryfy w Play: Europa Unlimited oraz 4.0 Unlimited. W spotach występują Magdalena Różczka oraz Kuba Wojewódzki.
0 1 0 0 0 10.09.2013Reklama natywna w Polsce – wyniki badania sieci InteractionsSpośród przebadanych przez sieć reklamową Interactions polskich domów mediowych, wydawców i brokerów 88% planuje aktywne wykorzystanie reklamy natywnej, a 84% deklaruje, że udział tego formatu wyniesie do 20% budżetu.
2 1 0 0 0 10.09.2013Pierwsza wspólna kampania BPS i SGB (wideo)Bank Polskiej Spółdzielczości oraz Spółdzielcza Grupa Bankowa przygotowały wspólną kampanię reklamową. Będą promować ofertę kredytową. Reklamy pojawią się w telewizji i radiu.
1 1 0 0 0 10.09.2013Familijne Mleczne – kampania telewizyjna wafelków (wideo)Wystartowała kampania promująca nowy produkt marki Familijne – wafelki Mleczne. Telewizyjne spoty można oglądać do końca września w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
0 1 0 0 0 10.09.2013Equinox Polska dołącza do Group One16 września do Group One dołącza Equinox Polska. Po połączeniu roczne przychody holdingu mają przekraczać 300 mln zł.
0 1 0 0 0 10.09.2013Tube.Ad – polska agencja reklamy na YouTubeAgencja SEO Widzialni.pl uruchomiła Tube.Ad – agencję, która zajmie się kampaniami wideo w Internecie. Firma Mateusza Zyguły skupi się na produkcji materiałów, które pojawiają się przed wybranym przez użytkownika YT filmem i które można pominąć po 5 sekundach emisji.
0 3 0 0 0 10.09.2013„Get To The Point” – krakowska kampania teaserowaW centrum Krakowa pojawiły się billboardy reklamowe będące elementem kampanii teaserowej. Kreacje opatrzone hasłem „Get To The Point”, umieszczone w popularnych punktach miasta, mają zaintrygować mieszkańców.
4 2 0 0 0 9.09.2013Jak tańczy do utworu Krzysztofa Krawczyka w nowej kampanii Heyah (wideo)Heyah wprowadza nową ofertę o nazwie Dniówka. Towarzyszy temu kampania reklamowa, której głównym elementem jest spot z jakiem tańczącym w rytm przeboju Krzysztofa Krawczyka.
3 1 0 0 0 9.09.2013„O to chodzi, żeby nie bolało” – nowe spoty Metafenu (wideo)Marka Metafen zaprezentowała kolejne spoty kampanii „Można inaczej walczyć bólem”. Bohaterem filmów reklamowych jest znany z wcześniejszych kreacji Romek. Towarzyszy mu tym razem Andrzej Ból.