0 2 0 0 0 9.08.2013Ranking popularności gwiazd polskiego show-biznesu w Internecie – IMMPo opublikowaniu przez miesięcznik „Forbes” rankingu najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu IMM sprawdził, czy popularność przekłada się na skalę medialności w Internecie. Okazało się, że nie zawsze idzie to w parze.
2 1 0 0 0 9.08.2013Kampania otwierająca drugi rok działalności Vivusa (wideo)7 sierpnia ruszyła telewizyjna kampania „Łatwiej i szybciej pożyczysz na Vivus.pl”. Jest ona związana z rozpoczęciem drugiego roku działalności firmy.
0 3 0 0 1 9.08.2013Vlogi o grach w YouTube popularniejsze od profili muzyków i celebrytów – badanie NapoleonCatWśród 15 najczęściej subskrybowanych kanałów w serwisie YouTube w Polsce 8 jest związanych ze środowiskiem graczy – wynika z analizy platformy analitycznej NapoleonCat. Najpopularniejsi vlogerzy zajmujący się tematyką gier to Rojov13, Remigiusz Maciaszek, Lubię mówić i grać oraz skkf.
0 2 0 0 0 9.08.2013„Współczesny Nomada/Współczesny Osadnik” – konkurs H&M HomeW związku z wprowadzeniem na polski rynek marki H&M Home przygotowano konkurs „Współczesny Nomada/Współczesny Osadnik”. Mogą wziąć w nim udział profesjonaliści oraz pasjonaci wzornictwa i architektury.
0 1 0 0 0 9.08.2013Operator łazika zwiedzi agencję Hypermedia IsobarAgencja Hypermedia Isobar zorganizowała niecodzienną akcję skierowaną do potencjalnych pracowników. Osoby zainteresowane firmą mogą poznać ją od środka, kierując łazikiem Isobar Explorer – pojazdem sterowanym zdalnie przez Internet.
0 1 0 0 1 8.08.2013Rośnie liczba użytkowników smartfonów i tabletów – badanie MECW 2011 r. 14% internautów miało smartfon. W ciągu roku grupa ta wzrosła do 52% i na tym poziomie się utrzymuje. Wzrosła też liczba użytkowników tabletów: z 9% w 2012 r. do 17% w 2013 – wynika z trzeciego badania MEC dotyczącego użytkowania smartfonów przez polskich internautów.
1 1 0 0 0 8.08.2013Kolejna odsłona kampanii reklamowej Empiktravel.pl (wideo)Multiproduktowy serwis turystyczny Empiktravel.pl rozpoczął drugi etap kampanii telewizyjnej, promującej wycieczki last minute. Towarzyszą mu również działania reklamowe w Internecie.
1 6 0 0 0 8.08.2013Halls z kampanią „Mini rozmiar mega efekt”Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek Halls XS – cukierki w formie minikuleczek. Działania ATL obejmują emisje spotów w stacjach telewizyjnych i kinach. Prowadzone są też akcje w punktach sprzedaży oraz niestandardowe eventy.
0 2 0 0 0 8.08.2013Pelé ambasadorem sieci SubwayPelé został globalnym ambasadorem marki Subway. Brazylijski piłkarz pojawi się w reklamach i kampaniach promocyjnych restauracji na całym świecie.
0 1 0 0 0 8.08.2013Wskaźnik medialności recesji wzrósł w lipcu o 9%W lipcu media podkreślały poprawę nastrojów wśród przedsiębiorców. Wskaźnik medialności recesji wzrósł o 9%, co jest efektem niskiej bazy w czerwcu. Jego wartość wyniosła 308 punktów – podaje Press-Service Monitoring Mediów. Publikacji dotyczących problemów gospodarczych było niewiele.